/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
problemer med et spil....
Fra : Harbo21
Vist : 508 gange
380 point
Dato : 21-08-06 17:30

Hejsa...
Jeg har lige købt spillet Flatout 2, og kan godt komme ind i spillet men når jeg så skal til at kører bliver skærmen bare hvid,
Jeg har Geforce 4 MX grafikkort,

Kommentar
Fra : Baxon7

Dato : 21-08-06 17:36

davs..

det er normal at næste 80% spil har problem..derfor har man laver såkaldes patch
prøve kigger deres hjemmeside og download pacth..det skulle står på din køb - cd/dvd cover
og gå til deres hjemmeside..eller skrive Flatout 2 patch fx på google og finde det..

baxon7

Kommentar
Fra : Harbo21

Dato : 21-08-06 17:46

det virker heller ikke

Kommentar
Fra : Baxon7

Dato : 21-08-06 17:47

davs..

jeg har prøve finde patch..
men kan ikke finde det..så måske kan du..

http://www.flatoutgame.com/

http://support.empireinteractive.com/default.aspx?MID=60568495217F&PID=19D13D82-F24C-4E92-8357-9534E1F48682

ps..det skal kræve nogen som din spil skal have...fx ram.mb eller mhz..

baxon7

Kommentar
Fra : thomasandersen

Dato : 21-08-06 17:50

Prøv evt at sætte grafik detaljerne ned, og/eller skift til en anden opløsning.

Kommentar
Fra : Baxon7

Dato : 21-08-06 17:57

davs igen...

har funde patch...

valg (FlatOut v1.1patch)

http://download.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=60946

ps..prøve først som thomasandersen siger..
så patch bageften..

baxon7

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 21-08-06 23:23

Prøv at installere det igen, måske har der været en fejl da du installerede det.

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 23-08-06 23:08

jeg er ked af at må sige til dig at du skal ud at have et nyt grafikkort hvis du vil spille dit nye spil,for det første er dit grafikkort ikke supportet i det her spil,kik på baxon7's link,for det andet og det er mere alvorlig supporter dit kort ikke direct X 9.0 så det er derfor du får hvid skærm,så baxon7 er inde på noget af det rigtige når han siger du mangler noget.