/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Annulering af spørgsmål
Fra : tadeo
Vist : 417 gange
100 point
Dato : 21-08-06 16:53

Når man stiller er spørgsmål i kandu, og man ikke får den besvarelse man ønskede,
og derefter annulerer det.
Hvad sker der så med de point man har sat, går de tilbage til ens sum af point?

Hvis ikke, bør man jo allerede i spørgsmålet specifisere spørgsmålet meget udførligt?

Der kommer ofte mange kommentarer, der egentlig ikke vedr. spørgsmålet.

MVH
tadeo

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-08-06 16:57

Hvis en bruger har svaret på dit spørgsmål og du derefter annullerer det, så får du kun 5 point retur.

Hvis ingen har svaret, så får du alle dine point retur, hvis du annullerer.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 110 point
Dato : 21-08-06 16:59

Man kan lade være med at sætte mange point på højkant.
Du får lige gode/ubrugelige svar om der sættes mange eller få point.

Godkendelse af svar
Fra : tadeo

Dato : 21-08-06 17:26

Tak for svaret e.c.

Ok, man skal altså være meget konkret i spørgsmål,
faktisk skære det ud i pap, det er da rart at vide.

Man må så leve med at nogle kommentarer, ikke er
gået ind på lystavlen ved nogle få besvarelser.

Det var blot mit spørgsmål, det er besvaret godt.
Det er jeg glad for.

MVH
tadeo

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-08-06 17:34

Citat
Når man stiller er spørgsmål i kandu, og man ikke får den besvarelse man ønskede,
og derefter annulerer det.
Hvad sker der så med de point man har sat, går de tilbage til ens sum af point?

Du er bare så dygtig i dag e.c

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 21-08-06 17:43

tadeo, jo bedre du er i stand til at formulere dit spørgsmål, jo bedre er din chance for at få et svar, du kan bruge.
Pointsene har ikke så stor betydning. Du får jo nye hver dag fra kandu, hvis du bare logger på.

Hvis du stiller et teknisk spørgsmål, så kan det da godt være, at visse fagfolk forstår dig -selv med stavefejl og få vejledende ord. Men de mere kreative sjæle bliver måske hurtigt tabt og misforstår måske hvad du skriver. Det er dog ikke værre, end at man jo altid kan stille dig spørgsmål og bede dig uddybe, hvad du mener. --Prøv på at besvare de spørgsmål med venlighed. For vi forsøger jo alle at hjælpe. Og nogle gange kan hjælpen komme fra uventet side.

OBS!! Jeg mener ikke, at DU specielt laver stavefejl eller er uforskammet overfor folk, der stiller spørgsmål. Det er ment i al almindelighed.

Kommentar
Fra : e.c