/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
genuine
Fra : sp4nker
Vist : 1103 gange
50 point
Dato : 21-08-06 16:50

Fik hentet en Windows opdatering for nogle dage siden, og nu kan jeg ikke køre windows uden at den minder mig konstant om at min windows ikke er ægte. Hvordan slår jeg det fra? Mener man kunne hente et fil og lægge den i system mappen???? er der noget om snakken?

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 21-08-06 17:18

Du kan kontakt Microsoft. De vide hvad du skal gøre..

Kommentar
Fra : iah

Dato : 21-08-06 18:07

Tja, det kan jo kun lade sig gøre med en "genuine" udgave af programmet.

iah

Kommentar
Fra : Dr.Disco

Dato : 21-08-06 18:22

Hey her en engelsk tekst der forklarer hvordan du stopper den...;
Citat
How To Disable Windows Genuine Advantage Warning
July 13th, 2006 by Angsuman Chakraborty

Previously I described how to remove the Windows Genuine Advantage Notification Tool. It is a simple tool to get rid of the home calling of Windows Genuine Advantage notification tool. Obviously it also disables the regular “This copy of Microsoft Windows XP is not genuine” type warnings if it feels your copy of windows is not genuine. There is also a manual way to remove WGA notification tool available from internet -

Kill the process wgatray.exe in Windows TaskManager (Select it then right click and select End task) and restart Windows XP in safe mode. Now delete the following files:

Delete WgaTray.exe from c:\windowss\ystem32
Delete WgaTray.exe from c:\windows\system32\dllcache

Start Windows Registry editor and delete the folder “WGALOGON” located in the following location:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\ Windows NT\CurrentVersion\WinlogonNotify.
Delete all references in your registry to WgaTray.exe (repeat search using F3 function key).

http://blog.taragana.com/index.php/archive/how-to-disable-windows-genuine-advantage-warning/

Accepteret svar
Fra : Dr.Disco

Modtaget 50 point
Dato : 21-08-06 18:24

Her er der et link nederst på siden til et værktøj der kan fjerne den;
http://blog.taragana.com/index.php/archive/how-to-remove-windows-genuine-advantage-notifications-tool/

Kommentar
Fra : Dr.Disco

Dato : 21-08-06 18:36
Kommentar
Fra : hcma

Dato : 21-08-06 19:08

hvis det er en ægte WinXP du har, så kontakter du da bare Microsoft.
hvis det er en uægte kopi, kontakter du stadig Microsoft, tilstår ulovligheden og køber en licens , som os andre lovlydige borgere, så vi måske næste gang kan købe lidt billigere.
i.flg. seneste undersøgelse, kan softwarepriserne sænkes i gennemsnit 30% hvis alle kørte med lovlige programmer/licencer

Godkendelse af svar
Fra : sp4nker

Dato : 21-08-06 20:02

Det ser ud som om det er løst...takker