/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Neverwinter nights fryser
Fra : MuseHatte
Vist : 406 gange
200 point
Dato : 25-12-02 13:43

Jeg har problemer med at gemme spillet og nogle gange fryser det også.
har version 1.19 patch
p3 733mhz 256mb sdram 32 mb geforce2 gts, den nyeste driver 41.09 nvidia.

er ellers et kanont spil

Kommentar
Fra : trumpf9700

Dato : 25-12-02 15:33

Det kommer an på hvilken Windows system du kører , med , der er nogle gange nogle problemer med at bruge Windows Xp. som får spillene til at fryse , men det kan nu osse forekomme i windows 98.. Du skulle måske prøve at opdatere computeren.

Mvh

Trumpf9700

Kommentar
Fra : MuseHatte

Dato : 25-12-02 15:39

hej trumpf9700 jeg har windows xP pro med SP1 opdatering

har lige prøvet at opdatere NWN til version 1.27 den samme fejlmeddelese forekommer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-12-02 16:54

Der er vist nogle der har haft prolemer pga. lyddriveren, prøv at opdatere
den, det kan være det hjælper.

Devast8or

--
Spamfilter activated
To reach me via e-mail: ask me for an adress :)

MuseHatte <MuseHatte.news@kandu.dk> wrote in message
news:fJhO9.13615$Hl6.1526712@news010.worldonline.dk...
> Jeg har problemer med at gemme spillet og nogle gange fryser det også.
> har version 1.19 patch
> p3 733mhz 256mb sdram 32 mb geforce2 gts, den nyeste driver 41.09
> nvidia.
>
> er ellers et kanont spil
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : MuseHatte

Dato : 25-12-02 19:06

Jeg har prøvet at disable lyden men det virker ikke er der nogen andre der kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : MuseHatte

Dato : 25-12-02 21:56

Lyd kortet er et indbygget ESS lydkort hvor man ikke kan opdatere seperat når man kører XP

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-12-02 11:40

"MuseHatte" <MuseHatte.news@kandu.dk> wrote in message
news:GrmO9.13767$Hl6.1541695@news010.worldonline.dk...
> Jeg har prøvet at disable lyden men det virker ikke er der nogen andre
> der kan hjælpe mig

Har du prøvet at opgradere til den nyeste version ? Det er vist nok 1.27.

*Rune

Kommentar
Fra : MuseHatte

Dato : 27-12-02 10:57

Ja Rune Manscher har opdateret til 1.27 stadig samme fejlmeddelse af XP. Har prøvet at køre spillet uden nogen som helst programmer i baggrunden uden nogen form for held stadig samme problem. Hvad kan man ellers gøre?

Kommentar
Fra : Poseidon

Dato : 28-12-02 13:02

Det med at den fryser gør den også på win2kpro.. men du kan prøve at trykke Ctrl-Alt-Delete og så trykke på spillet nede i din taskbar igen.. så står spillet bare i pause og det annullere du vist med space....
Så kan du spille lidt igen men den fryser igen lidt senere...

Kommentar
Fra : MuseHatte

Dato : 28-12-02 21:20

Poisedon

det er ikke muligt da jeg får en fejlmeddelse af windows XP om at programmer skal lågges ned

Kommentar
Fra : xou

Dato : 29-12-02 21:32

hvilken direktx version har skriv i et kør vindue dxdiag ,fryser den i andre spil og evt med fejlkoder....

Kommentar
Fra : MuseHatte

Dato : 02-01-03 20:44

min version i DirectX er 9.0 dette er det eneste spil som fryser, når jeg kører DXdiag er der intet problem overhovedet

Kommentar
Fra : MuseHatte

Dato : 20-01-03 21:27

kan det være fordi mit lydkort er onboard???

Kommentar
Fra : xou

Dato : 21-01-03 15:30

du kan deaktevire dit lydkort i bios,men måske vil spillet slet ikke starte,men i setup sætte lyden til ingen(hvis du kan)
prøv om du kan at sætte efekter til et minimom,skærm oplysning til 480*640,16 bits farver,og se om det hjælper.
prøv at indstallere direktx 9.0 om:
http://www.microsoft.com/windows/directx/downloads/default.asp
hvis du ikke allerrede lige har gjort det.pga de mange beta versioner der på det sidste er kommet.
du kan osse gå ind i kontrol panel-tilfør/fjern programmer og fjerne nvidea 41:09,indstaller 30:82
eller det du har på cd til geforce kortet,hvis det andet ikke hjælper,men jeg tror nu ikke på det med lydkortet ?

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 09-03-04 21:16

okay du kan starte med at opdatere din Nvidia driver til 53.03 HER: http://download.nvidia.com/Windows/53.03/53.03_winxp2k_international_whql.exe

hvis spillet stadig fryser efter dette så gå ind og sæt spillet til at det skal køre som Win98....
gør sådan her:

gå ind i mappen hvor spillet ligger
højreklik på exe filen som du køre spillet med
gå ind under "kompatibilitet"
kryds af i "kør dette program i kompatilitetstilstand for:"
og vælge Win98 eller et andet system spillet kan køre med....

håber det hjalp