/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Skærm går ud hele tiden.
Fra : Musiclover
Vist : 2499 gange
100 point
Dato : 21-08-06 10:51

Hej!

Jeg har en medion fladskærm som går i sort hele tiden - den slukker ikke som sådan for der er stadig lys på powerknappen, men jeg skal slukke skærmen og tænde den igen for at få billede frem og så virker det blot i meget meget kort tid - ca. 30 sekunder. Nogen der har en idé til hvad der kan være galt for er ved at blive småtosset over det

Musiclover.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-08-06 12:37

Lyder underligt ! Kører du med vga eller dvi tilslutning?

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 21-08-06 14:42

øhh... det ved jeg godt nok ikke lige... hvordan kan jeg tjekke det? Meget underligt har haft problemet før hvor jeg løste det ved at sætte skærmen til aldrig at gå i standby under strømstyring men nu er det så begyndt igen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-08-06 20:18

Ok! Hvad er dine indstillinger under strømstyring?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-08-06 22:11

Det lyder som en ALDI skærm. Så hvis Tedd ikke kan klare ærterne, så er der de tre års garanti, som du bør benytte dig af, lige som MEDION's hotline service.

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 23-08-06 19:13

tedd mine instillinger under strømstyring er aldrig hele vejen.

severino du har ret det er en Aldi skærm - har bare erfaring for at det nogle gange er lettere at få et brugbart svar et sted som her fremfor hos en hotline

Kommentar
Fra : severino

Dato : 23-08-06 21:49

Ja det kan du godt have ret i, men alligevel, så har du stadig de 36 måneders garanti, som du burde udnytte, nu hvor du alligevel har dem IK!?

Check alle ben i stikket, om de sidder fast, og evt bevæg kablet for at se om det er en kabelfejl!

Udelukkelsesmetoden er faktisk en ret god måde at fejlfinde på!