/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
problemer
Fra : Nordania
Vist : 762 gange
100 point
Dato : 21-08-06 08:20

Min datter kan ikke komme ind på hjemmesider hvor hun har en bruger og adgangskode, det er pludselig kommet, men vi ved ikke hvorfor

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 21-08-06 08:28

Tøm tempary internetfiles, måske også kookies.

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 21-08-06 08:32

Hvis I bruger en "webaccelerator" som feks. googles så slet den.

Kommentar
Fra : Nordania

Dato : 21-08-06 08:48

Internetfiles og cookies er slettet, og hun har ikke accelerator.
Kan det være noget med sikkerhed på pc'en der er pillet ved ?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 21-08-06 08:57

Prøv systemgendannelsen, og kør tilbage hvor det virkede.

Kommentar
Fra : Nordania

Dato : 21-08-06 09:46

okay det vil jeg prøve

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 21-08-06 10:38

Kan hun alternativt være blevet banned fra siden eller glemt sit kodeord/brugernavn? Det ville hjælpe lidt mere hvis du gav en mere fyldig beskrivelse af problemet: Hvilken side drejer det sig om? Hvilken fejlmeddelelse får hun osv.

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 21-08-06 10:39

Nogle sider sletter også brugere der ikke har været aktive indenfor en vis periode... De kan også have haft problemer på siden, så hun skal oprette sig igen eller lign... mulighederne er mange... rigtigt mange! :D

Kommentar
Fra : Nordania

Dato : 21-08-06 13:05

Nej hun har ikke glemt kodeord/adgangskode. Det er blandt andet hotmail hvor hun har en mail adresse, og det er også til en hjemmeside der hedder Trendsales. Når hun logger på med sine oplysninger bliver hun ikke logget på, men så bruger hun min pc hvor hun så godt kan komme på.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 21-08-06 13:49

Det er nok ikke det, men for en sikkerheds skyld, så tjek lige at javascript er aktiveret (i internetindstillinger)

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 21-08-06 14:03

En ting til:

Oppe i den lange url der kommer i adresselinien når i prøver at logge ind. Tjek at den ikke laver backslashes ( \ )

Gør den det, så prøv at rette dem til slashes, og opdater siden

Accepteret svar
Fra : lassethorsted

Modtaget 100 point
Dato : 21-08-06 14:53

Prøv at wipe computeren for spy- og adwere! Evt. med denne online scan: http://www.ewido.net/en/onlinescan/

Godkendelse af svar
Fra : Nordania

Dato : 21-08-06 14:58

Jeg gik ind i internetindstillinger som du sagde og fandt ud af at sikkerhedsindstillingerne var sat for højt (så hun har pillet), jeg satte dem så som standard og nu fungerer det igen.
Tak for din hjælp lassethorsted