/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Oprettelse af ikke 3.partsmail
Fra : VJHCredit
Vist : 828 gange
135 point
Dato : 20-08-06 18:02

Hej!
Har tidligere spurgt hvordan jeg opretter mig på fisketips.dk, hvor der står, at man skal have en "ikke 3.parts mail".Har svært ved at finde ud af det. Håber at nogen kan oprette mig, eller hjælpe mig. e.c. har tidligere prøvet at oprette mig, men uden held.
På forhånd tak.

Mvh. VJHCredit

Kommentar
Fra : iah

Dato : 20-08-06 18:07

Det der menes er: Du kan ikke bruge en "Hotmailadresse" til at logge dig på med...

Du skal bruge din "egen" Outlook/Outlook Express e-mailadresse.

Håber dette er klart nok formuleret.

iah

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 20-08-06 18:10

du skal bare bruge din almindelige mailadresse, jeg har lige oprettet mig med en @gmail.com og det blev accepteret

Kommentar
Fra : iah

Dato : 20-08-06 18:10

Det er simpelthed SÅ NEMT at tilmelde sig http://www.fisketips.dk/

iah

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-08-06 18:36

God side, følger lige med.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-08-06 18:50

OK VJHCredit så prøver vi igen.
først skal du her ind. www.msn.dk
klik på HOTMAIL lige over den store reklame.
find og klik på knappen [Tilmeld dig]
Klik på [få den gratis]
Nu er du ved at oprette en gratis E-mail

E-mail-adressen vjhcredit@hotmail.com er tilgængelig. så den kan du vælge

resten må du læse dig til

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 20-08-06 18:52

der står jo netop at hotmail IKKE kan bruges

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-08-06 21:30

http://www.google.dk/
klik på log in oppe til højre.
klik på opret en konto nu hvis du kan se det billede hvor muligheden er der.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-08-06 21:56

Jeg har lige testet min henvisning til google....................det kan man kun hvis man har en gmail i forvejen. sorry

Kommentar
Fra : VJHCredit

Dato : 21-08-06 15:14

Kan godt være det er et meget dumt spørgsmål, men hvordan opretter man så sådan en G-mail?
Jeg kan nemlig ikke finde ud af det med Outlook... har ikke nogen adresse-eller kan ihvertfald ikke få det til at virke!!!

Accepteret svar
Fra : tezt

Modtaget 135 point
Dato : 21-08-06 15:19

send din mailadresse til mig så inviterer jeg

Godkendelse af svar
Fra : VJHCredit

Dato : 23-08-06 00:19

Tak for svaret tezt.