/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
automatisk logon på efter dval
Fra : cbsjanten
Vist : 647 gange
200 point
Dato : 20-08-06 17:09

automatisk logon på efter dvale??
jeg har endelig fået min htpc til at kunne tænde og slukke fra remoten af
dvs den slukker ikke den går i dvale og det kan jeg leve med

men jeg ville gerne have den til at logge på den eneste bruger der er på pc´en (Aministrator)
automatisk når jeg vækker den fra dvale med remoten
sådan at jeg ikke skal have fat i musen
kan det lade sig gøre ?

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 210 point
Dato : 20-08-06 17:13

Her bør du kunne slå det fra:

Åbn Strømstyring i Kontrolpanel.
Klik på fanen Avanceret, og klik fra på Spørg efter adgangskode, når computeren forlader standby.

Godkendelse af svar
Fra : cbsjanten

Dato : 20-08-06 17:33

Tak for svaret e.c.
utroligt at jeg kan være så blind har været der 100 gange i dag men har ikke set det 1000 tak