/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hvem er online nu !!!
Fra : e.p.
Vist : 662 gange
20 point
Dato : 24-12-02 21:23

hvem er på kandu.dk sådan en højhellig juleaften ??

Jeg er selv blevet hjemme hos vores mindste som ligger med 40,1 og mellemøre betændelse

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 30 point
Dato : 24-12-02 21:28

Hej ep.
Jeg er på.
Har lige haft en gammel kollega til middag -Rg. laks - And - Svedsketrifli.
Han skulle på arb - kører handicapkørsel, så middagen er slut - Man den var go'. Hvem havde lavet den - Hvem tror du??

Håber den lille har det bedre!!

Glædelig jul
Ram2

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 24-12-02 21:47

Hehe....sikkert dig selv
Tak.....Det går jævnt bedre
Og God jul iøvrigt

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 24-12-02 21:57

Ja selvfølgelig. Sådan noget overlader man da ikke til andre.

Det er godt der er bedring. Det er træls, når de små er syge - jeg kan godt huske mine egne - man kan ikke rigtig gøre noget, andet end at være der.

Tak.

Desværre hænger jeg også selv på opvasken, men pyt - et ekstra glas portvin, så kører den også.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 25-12-02 01:00

Sikke et hyggeligt møde.

Det ville jeg også godt ha´ været med til.

Men nu er juleaften jo forbi.

Nå, heldigvis er der et par julefrokoster i vente.

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 25-12-02 02:26

julemad klokken 02:00 det har jeg ikke prøvet før....så nu er det i seng

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 25-12-02 05:14

Det er da helt normalt - det hedder natmad - det holder jeg meget af (desværre)

Godkendelse af svar
Fra : e.p.