/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
De der ting man gør..
Fra : creamygirl
Vist : 720 gange
100 point
Dato : 20-08-06 13:02

Vi kender det vel allesammen. Der er ting vi gør, som vi måske ikke er så vilde med at fortælle om, fordi vi på én eller anden måde finder det små-pinligt..

Jeg:

Vasker vinduer om natten og brokker mig over resultatet næste morgen..

Går i selvsving når jeg får en bog i hånden - læser fra ende til anden, bagefter går det op for mig der er gået 645 sider og 10 timer + min blære er ved at sprænges, jeg er gået sukkerkold og klokken er 1½ time i stå-op..

Kan hele teksten til "Bedste blev kørt over af et rensdyr", når jeg bliver fuld nok.

Kysser mine katte godnat..

Sidder nogen gange og få de vildeste grineflip, når jeg kommer i tanke om noget jeg synes er rigtig sjovt..

Snakker med mig selv, når jeg løbetræner (og gerne på engelsk)

Bøvser og prutter lystigt når jeg er alene..

Hvad med dig?!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-08-06 13:08

Jeg vil lige høre lidt mere fra dig før jeg begynder at fortælle!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-08-06 13:14

Tøsedreng

Men ok, jeg er ikke så tøset, så her er lidt mere info..

Jeg har været meldt ind i utallige film/bog/make-up/natur & helse klubber, fordi jeg har kedet mig og surfet rundt på nettet og bestilt div. velkomstpakker. Nogle gange glemmer jeg hvad jeg egentlig bestiller, så jeg gloede lidt, da posten en dag kom med en pakke fra: "Socks for her" *LOL*

Kan bruge en hel dag på at bygge huse og indrette i Sims. Spiller ikke altid bagefter. Synes personerne i Sims er dødbelastende og bliver egentlig bare pisse irriteret på dem..

Jeg kan spise en plade rittersport med nødder på 1½ minut..

Kan godt en sjælden gang forvandle mig til en snobbet hyæne, når jeg bliver fuld. Kom engang til at pisse en mand af, fordi jeg sagde til ham, at han lignede ørnen fra Muppet Show..

Og hov, kom også en gang til at stjæle en politi knippel (har den skam endnu)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-08-06 13:17

For et par år siden drak jeg fredags-fyraftens bajer med en msn-ven over webcam..
Stik lige dén

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-08-06 13:23

Jeg tuder stort set hver gang jeg ser "Extreme Makeover - Home Edition"..

Har jeg en sygedag, så elsker jeg at se Horton sagaen. Det er så dejligt nemt og ukompliceret at følge med i, selvom det måske er ½ år siden, man sidst så et afsnit..

Jeg kan æde en hel vandmelon eller 2 kilo vindruer på en eftermiddag ...har også en gang ædt en hel kogt kylling alene..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-08-06 13:29

Ok Den gang jeg fortalte en negervittighed fra scenen til en socialistfest med 300 deltagere! Der gik ligesom æg i det fordi det var under spisningen!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-08-06 13:33

Jeg gør rent til Barbiegirl/aqua.. Kan for øvrigt varmt anbefales. De er priceless, med et beat der betyder, at kan man gøre en villa ren på 25 min..

Det sker jeg har en weekend hvor jeg slet ikke kommer uden for en dør, men sidder ubadet i mit eget "skidt" og spiller sims2 kun afbrudt af bydende nødvendige tissepauser..

Jeg har forsøgt at læse "Fra Socialstat til Minimalstat" FIRE GANGE

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-08-06 13:36

Eller en anden gang da jeg og en anden fyr var til fest hvor vi fik helstegt gris! Synes det var ret sjovt da resten af partyet var tilted at stoppe grisehovedet ind i trommeslagerens stortromme. Han opdagede det først 2 uger efter da han skulle ud og spille igen!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-08-06 13:36

Engang skyllede jeg ALT ud i toilettet: Vatrondeller, vatpinde, tyggegummi osv.

Jeg låner stakkevis af intellektuel litteratur med hjem fra biblioteket og underkaster den følgende procedure: læser 4 sider i dem, fatter ikke en bjælde, mister koncentrationen, lader dem ligge i ugevis, afleverer dem igen og giver herefter, på basis af de læste 4 sider, andre mennesker indtryk af, at jeg da har læst lortet og ved noget om det..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-08-06 13:38

En helt almindelig Creamy menu på en "sulten-for-sjov" dag, består af ikke mindre end : 3 hotdogs, 1 cowboy-toast, 2 pitaer med skinke og salat og 1 ½ liter Cocio..

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 20-08-06 13:39

Du er vist lidt småskør, Creamy?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-08-06 13:40

Hvis du fortsætter i samme rille blir du vist nødt til at gi dig selv points

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 110 point
Dato : 20-08-06 13:41

Jeg køber tobak i dåser....jeg gemmer dåserne til børnehaver.....men kniber med at tage mig sammen til at aflevere.
Har vist et par hundrede i kælderen efterhånden?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-08-06 13:48

tobaksdåser til børnehaver! Lyder som en god sponsoride for Scandinavisk Tobakscompany!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-08-06 13:51

Jeg synger højt, når jeg er alene hjemme - og har luret nogle ganske sjove hip hop moves fra min søn, som jeg øver mig på. Synes det ser cool ud *LOL*

Sommetider lytter jeg til P4 og synes at det er skide hyggeligt..

Nogle gange er det altså lidt befriende at pille næse..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-08-06 13:52

Hvis du er mand og cirka 37 Celsiusgrader varm, har jeg før eller siden tænkt på din penis.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-08-06 14:01

Jeg har set "Bridget Jones' dagbog" 8 gange..

Hvis jeg vågner midt om natten på sofaen, så snupper jeg ALTID en håndfuld vingummier inden jeg går i seng..

Jeg kan godt finde på at gøre køkkenskabe rene kl 2:30 om natten..

Jeg har ALDRIG set mere end en halv time af Tour de France, uden at være faldt i søvn..

Kommentar
Fra : iah

Dato : 20-08-06 14:59

Citat
Nogle gange er det altså lidt befriende at pille næse..

Den interesse deler du åbenbart med de mange der holder for rødt lys i vejkrydsene...

Du spiser dem vel ikke?

Du lyder til at være en spøjs personage creamygirl...

iah

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 20-08-06 15:03

Det ser ikke ud til at Creamy nogensinde keder sig?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-08-06 16:31

Creamy, hvis man bytter horton ud med Det lille sygehus på præien,
Så ligner du mig , altså hvis du osse er kronraget med skægstubbe....hver dag !
Spiller nu ikke sims men , kan sagtens bruge en dag på rollercoaster..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-08-06 20:30

Sims? Er det ikke en slags udvidet dukkehus?
Og Rollercoaster en slags udvidet mechano?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-08-06 00:43

Hmm Rollercoaster, er det ikke det spil, hvor man bygger en forlystelsespark?!

I så fald har jeg også spillet det (mange gange)..

Jeg ved ikke om jeg er en ond person, men jeg laver altid en lille konstruktionsfejl i en af de store rutchebaner, og får hurtigt en mængde dødsfald på min samvittighed..

Og i Sims kan jeg også godt finde på, at lave en swiming pool til én af de figurer jeg synes er blevet belastende. Jeg laver den dog uden en stige - og så kan han daske rundt dér, indtil han drukner af udmattelse. Enten det, eller også fjerner jeg hans lokum. Han frustreres helt vildt - og falder om 1-2 dage senere..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-08-06 01:20

Ikke mange der tør indrømme at de piller bussemænd, hva?!

Nåmen videre...

Jeg kan bedst kan lide at drikke sodavand med sugerør. Årsag: Jeg får mig altid suget fast til flasken – og hader den lyd der fremkommer, når jeg med møje og besvær kommer fri igen..

Jeg bagte en gang et franskbrød, der blev så stort inde i ovnen, at jeg ikke kunne få den ud..

Jeg spiser nok halvdelen af en kagedej, når jeg bager de der færdig blandinger - og jeg har fortalt folk, at kagemixen absolut ikke er værd at bruge penge på, fordi kagerne bliver alt for små..

Var det ikke for bakteriefaren, kunne jeg sagtens spise råt, hakket oksekød med ske..

Jeg ruller rå stykker bacon sammen og æder dem til stor gene for min søn, der er ved at brække sig over synet. Er jeg i drillehumør, så holder jeg den gerne (i lang form) lige over munden og indtager den langsomt..

Elsker at blære mig overfor min søn og hans venner over, at jeg altid kan Boogielisten udenad og ved hvad der er "hot" og hvad der er "snot"..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-08-06 01:27

Jeg er alt for impulsiv både verbalt og på skrift. Sidder virkelig ofte og tænker over situationer, hvor jeg bare lige skulle have fyret en genial sætning af. Hvis jeg bare havde sagt det og det, så ville det have været såååå fedt..

Jeg kan få angstlignende anfald, hvis min kæreste har haft venner ovre, uden at lejligheden er perfekt ryddet og rengjort….Til gengæld er jeg et rodehoved af format, når jeg er alene og ikke har planer om gæstevisit..

Sommetider lugter jeg mig selv under armene, fordi jeg har panisk angst for at lugte af sved. Eller lige laver den med at køre en hånd ind i armhulen og ligeså diskret "klø" næsen..

Jeg renser ALTID mine bihuler når jeg har haft en tudetur. Hvordan er for kompliceret at komme ind på her..

Jeg havde sexfantasier om min samfundsfagslærer i gym - og lagde overhovedet ikke skjul på det overfor mine klassekammerater..

Jeg lurer i folks badeværelsesskabe..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-08-06 13:45

Der er jo osse dem der ikke selv kan se de er pinlige! Havde lige besøg af en ven! Han bor mindre end et minut herfra, og kommer så forbi på vej op til brugsen, fordi han lige skulle låne toilettet!
Skred så med et hej vi ses! Jeg skal så lige ud og slå en strint og for det første er lyset tændt og for det andet er stanken enorm, for det tredje er der ikke skyllet ud og der er en halv times arbejde med at rense kummen efter myldrebæ, og for ar det ikke er løgn står vandhanen og løber!!

What are friends for!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-08-06 14:24

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-08-06 14:34

Glemte at han osse lige nåede at nasse en smøg og låne 100 kr af mig!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-08-06 20:02

Min største fornøjelse er at spise makrelmadder, med masser af majonæse, i sengen, hvis manden ikke er hjemme.
Nogen gange bruger jeg skyllemiddel, selvom jeg altid praler af at jeg ikke gør, og fortæller andre hvor MAJET det forurener.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 21-08-06 20:07

- og så er min søn lige kommet i tanke om at det ser fedt ud, at være korthåret i den ene side og langhåret i den anden. Gå med sort neglelak, kæder om halsen, læderbukser (som han har fået af min lillebror) Hmmppff! Sikkerhedsnål i øret ( den bad jeg ham tage ud af sundhedsmæssige årsager)
Jeg siger:" nååeh skidt, jeg er ligeglad med hvordan du ser ud"
Jeg tænker: fooork, det er bare ikke min søn!! Og ser billeder af ham da han var baby og så nuttet ud

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-08-06 14:26

Citat
Der er jo osse dem der ikke selv kan se de er pinlige! Havde lige besøg af en ven! Han bor mindre end et minut herfra, og kommer så forbi på vej op til brugsen, fordi han lige skulle låne toilettet!
Skred så med et hej vi ses! Jeg skal så lige ud og slå en strint og for det første er lyset tændt og for det andet er stanken enorm, for det tredje er der ikke skyllet ud og der er en halv times arbejde med at rense kummen efter myldrebæ, og for ar det ikke er løgn står vandhanen og løber!!

What are friends for!

Han er garanteret single

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-08-06 23:16

Ved det ikke! Brædtet var da slået ned!

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 23-08-06 09:59

Da vi lige havde fået søn nr. 3 kom vores søde gamle nabo på barselsvivit. Jeg bød sæføli på kaffe, og hun bad om at få fløde i... shit mand, jeg har bare aldrig fløde i huset, - til gengæld havde jeg en kvart brik modermælkserstatning til at stå i køleskabsdøren....såeh....

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 23-08-06 16:16

Citat
Da vi lige havde fået søn nr. 3 kom vores søde gamle nabo på barselsvivit. Jeg bød sæføli på kaffe, og hun bad om at få fløde i... shit mand, jeg har bare aldrig fløde i huset, - til gengæld havde jeg en kvart brik modermælkserstatning til at stå i køleskabsdøren....såeh....

Nåeh, så længe det i det mindste ikke var Nutramigen du gav hende (eller direkte fra produktionsstedet)

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-08-06 22:06

Kom lige i tanke om at jeg havde set denne her..apropos, modermælk..i kaffen

http://fjolletobak.com/detail.php?type=2&sort=date&cf=63&page=2&content=16850

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-08-06 00:10

Okay - okay jeg inrømmer, jeg er windowskikker,
jeg har hængt et gardin foran skærmen,
og sidder her og lurer hvad I skriver....

Nu kan jeg altså ikke holde mig længere....

Mangorossa ser så at få puttet den søn tidligt i seng,
eller vil du se din nye svigerdatter tage sig kærligt af din hund...
http://natmaden.dk/svigerdatter.jpg

Mælk er nu godt, fortrækker det lige fra b.. øhh y.. øhh kartonet

Da jeg lavede madpakker, lå der forresten nogen gange en ellastik under ostemaden,
Fesultatet , det skal ses, først det forgæves forsøg på at bide den over, så den resterende ost der slipper smøret og svupper lige i ansigtet på den uheldige.
At komme mellemlægspapir under leverpostegen, det er kedeligt, folk opdager det dårligt nok

Ihh altså, man bliver så opmærksom på værdien af en god madpakke..

</EksMadpakkeSmøreren>

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 24-08-06 00:29

Tak for svaret yearhouse. Det er jo som bekendt tanken der tæller

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-08-06 12:07

Natmaden godt du ikke smører mine madpakker...

Det med at give en overraskelse med i madpakken...får en helt ny dimension

Min søn har ikke nogen kæreste...har sagt til ham at han måske skulle lægge stilen en anelse om, så kunne det være udbuddet var større ....nej jeg har faktisk ikke sagt det...men har lyst til at gøre det *fnis*

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 24-08-06 14:01

Mangorossa! Jeg har sagt sådan til min søn, men tilsyneladende bliver man en bedre fodboldspiller hvis man har langt hår... det er svært at argumentere imod den slags logik...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-08-06 09:11

Hæ-Hæ Jeg var da glad for min hestehale dengang,
nu syntes muligheden for at få den igen, totalt udelukket
Men skægget blir nemt så'en 20-40cm langt gennem så'en en kold vinter
Fodbold har nu aldrig sagt mig noget, men jeg er godt til at tune knalletere

Madpakker Mangorossa, dem lærer de da hurtigt at lave selv.

En gang sad jeg lettere overrislet, med et par venner, på den lokale bæverding,
og en endnu mere overrislet ven , bestilte en dagens ret, dansk hakkebøf .
Da jeg hentede den til ham kom jeg til at spise salatbladet under bøffen,
Men heldigvis var servietterne i en passende grøn farve, så en lidt krøllet en lignede
faktsik fint et salatblad, mærkeligt nok opdagede han det ikke,
så til stor morskab gik der sport i det, så han fik ubemærket et par 'salatblade' mere

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-08-06 09:24

Ha ha...ja, det fylder alt sammen.

Naa, jeg smører gerne madpakker...det er lidt sjovere at åbne en madpakke man ikke ved hvad er.

Hvis jeg skal bruge en madpakke, smører mine unger gerne en til mig også

Karen..tjaeh, der er vist ikke meget at gøre