/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Maza 6
Fra : peterhviid
Vist : 364 gange
20 point
Dato : 20-08-06 12:48

Antennen er faldet af min radio, og det er jo en integreret del. Hvodan kommer man om bag ved. Jeg har set at man kan tage boxen over radioen af, men jeg kan ikke finde ud af hvordan?

Accepteret svar
Fra : dybsindige

Modtaget 10 point
Dato : 21-08-06 23:06

Hej PeterHviid

De fleste Bilradioer kan man tage ud ved hjælp af to metal stænger der ligner et forlænget U, Hvis der er to huller i enderne af din radio er den til at tage ud, du kan prøve at kigge og hvis der er må du en tur ned til din lokale Mazda forhandler og få nogle, disse skal stikkes ind i hullerne og radioen er herefter til at tage/hive ud.

Godkendelse af svar
Fra : peterhviid

Dato : 24-08-06 09:14

Tak for svaret dybsindige.