/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Hvad er det ??
Fra : jangchr
Vist : 587 gange
100 point
Dato : 20-08-06 12:06

Hver gang jeg prøver at komme ind på denne her side
http://www.boxingscene.com/forums/index.php?

begynder den at stå og loade lidt og så åbner der sig et nyt vindue,jeg kan godt komme ud af den,men det er ret træls

http://dk.errorsafe.com/download/2006/index.php?aid=valu2002_dk_da_lng&lid=intl&ax=1&ex=1&ed=2

Jeg tror ikke at det er en virus,fordi hvis jeg bruger firefox gør den det ikke.Er der nogen der ved hvad det er og hvordan jeg får det væk

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 20-08-06 12:10

her kører det fint uden problemer

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 20-08-06 12:11

Med IE6 har jeg ikke noget problem med siden, det er forøvrigt en side om boksning.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 20-08-06 12:12

fleng

Det er også kun i IE at den gør det

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 110 point
Dato : 20-08-06 12:13

Tøm din tempery internetfiles.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 20-08-06 12:13

Jeg har også IE6 og jeg har været på den side 1000 gange og den har aldrig gjort det før

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 20-08-06 12:16

Du kan evt. slette dine kookies også.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-08-06 12:18

errorsafe er en af de mest irriterende spyware - og kan være drilsk at komme af med hvis du har fået den på maskinen. Er du 100% sikker på ikke at have fået den på maskinen så skal du bare slette alt i browseren - hvis ikke så....

hent hijackthis herfra: http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hijackthis - scan og læg loggen ind her så kommer der før eller senere en og kigger den igennem så du kan føle dig sikker.

Godkendelse af svar
Fra : jangchr

Dato : 20-08-06 12:30

Tak for svaret peet49.Det hjap

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 20-08-06 12:34

Selv tak.