/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Kan ikke åbne flere funktioner
Fra : Reichstein
Vist : 441 gange
35 point
Dato : 20-08-06 11:51

Jeg har problemer med, at komme ind i forskellige fonktioner, - jeg kører Win.XP. På nettet, han jeg ikke åbne links, - start-søg virker ikke, jeg ville printe billeder ud på et ark, men efter at have markeret billederne, klikkede jeg på "udskriv de markerede billeder", men intet sker.
Jeg har checket fir virus med flere (opdaterede) virusprogrammer, den er ren, men jeg har stadig problemer.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-08-06 12:01

har du overvejet at køre restore så din maskine er på toppen igen ???

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 20-08-06 12:07

formater lortet .. ;)

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 45 point
Dato : 20-08-06 12:08

Du har så mange fejl og mangler på din maskine, at det sikkert ikke kan betale sig at lave dem enkeltvis.
Du kan sikkert ikke gendanne systemet til tiden før det gik galt.
Så var jeg dig, satte jeg idn XP disk i dit drev, og gik i START - TILBEHØR - KOMMANDOPROMT og skriv sfc / scannow og den genskaber hele din XP, uden at røre programmer.
Husk at opdatere fra MS bagefter.

Godkendelse af svar
Fra : Reichstein

Dato : 21-08-06 09:03

Tak for svaret disken. Jeg tror det har afhjulpet alle problemerne. Jeg tror også, at NegoZator skal finde noget bedre at bruge sin tid på!