/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Til o.v.n
Fra : Fijala
Vist : 394 gange
100 point
Dato : 20-08-06 10:55

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 20-08-06 11:47

Jeg var vist ikke til megen hjælp, men tak alligevel. Efter en grundig oprydning sidste efterår, oplevede jeg noget lignende, alle genveje i Alle programmer var væk, også nogle(ikke alle) på skrivebordet var væk, der kørte jeg også en reperation

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 20-08-06 11:53

Tak for svaret o.v.n..

Det kom sådan set ikke noget på bordet som jeg ikke vidste i forvejen, men man er jo glad for at foå skidtet til at virke. Jeg tror jeg var uheldig med opdateringer oven i en install af codecs, så lidt nyt har man da måske lært.

Og så kan jeg ikke fordrage dem som ikke værdsætter lidt hjælp. Det er da trods alt kun point og ikke penge.

Kommentar
Fra : e.c