/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Til sti_s
Fra : Fijala
Vist : 420 gange
100 point
Dato : 20-08-06 10:54

Tak for kampen i den her

http://www.kandu.dk/QuestionHist.aspx?qid=92462

og yak for dit tip til AOL fra Kaspersky. Det ser ud til at fungere perfekt

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 100 point
Dato : 20-08-06 19:41

NP , men du løste jo selv. Kan være du ikke lige henter den codecpakke igen, men så er der en her som ganske vist er lavet specielt til Anime. Den er lavet af proffer, og giver ikke problemer. Der følger en fremragende DVDafspiller med. Mediaplayer Classic, som er blevet modificeret med FFDshow. Sparker r.. http://www.cccp-project.net/wiki/index.php?title=Main_Page

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-08-06 20:25

Tak for det også, men har du set min nye tråd. Det har slet ikke noget med codecs pakken at gøre men det er en opdatering fra Microsoft der driller.

Du skal have pointene for at hjlpe mig alligevel og da jeg ikke lig ekunne beslutte mig til en "sejrherre" fik i bare point allesammen. Man må godt være lidt gavmild i blandt

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 20-08-06 20:26

Tak for svaret stl_s.