/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Til Dr.Disco
Fra : Fijala
Vist : 471 gange
100 point
Dato : 20-08-06 10:51

Accepteret svar
Fra : Dr.Disco

Modtaget 100 point
Dato : 20-08-06 13:19

Hey Fijala!

Har lige læst tråden igennem og ved ikke om jeg har fortjent point for mine indlæg!?!

Jeg ved bare at jeg engang mistede alle mine ikoner på skrivebordet som du beskrev. Det var explorer.exe som af en eller anden grund var stoppet og så fik jeg den genstartet ved at trykke;
ctrl / Alt / Del
og oprette et nyt job - "explorer.exe"

Ellers godt at høre at du fandt grunden til dit problem og at comp'en er oppe at køre igen.

Min maskine er også ved at være lidt tung, så jeg skal nok snart igang med at formatere osv...

mvh. Dr.Disco

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 20-08-06 16:14

Tak for svaret Dr.Disco. al hjælp belønnes

Men der kommer snart en ny tråd, for efter den sidste opdatering fra microsoft fejlede den lige igen men jeg gider ikke mere idag