/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Atom ur eller radio ur, hvor?
Fra : srhansen
Vist : 506 gange
50 point
Dato : 24-12-02 16:33

Glædelig jul til alle

Jeg sidder her ved min computer og frustreres over at uret i den ikke viser det samme som uret på mit håndled.

Jeg har tidligere kunnet finde ud af hvad klokken er ved at kigge på websider fra diverse urmagere. Men vi ved alle at urmagere er som alle andre mennesker (glemsomme en gang imellem) så jeg kunne godt tænke mig et link til det radiostyrede ur i frankfurth eller til et atom-ur.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 24-12-02 16:42

Øv jeg kan kun finde udenlandske :-|

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 60 point
Dato : 24-12-02 16:43

Hej srhansen

Du kan finde det perfekte atomur her: http://www.worldtimeserver.com/atomic-clock/

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-12-02 16:46

Ups, måtte det ikke være udenlandske?
Ovenstående er indstillet efter et atomur i Rom eller Paris - jeg husker det ikke lige.
Men tidsforskellen er jo minimal.

Godkendelse af svar
Fra : srhansen

Dato : 25-12-02 00:29

Lige i øjet Rellom

Det er et meget fint lille program, der selv kan opdatere klokken, hvis man vil det.

Tak for hjælpen

mvh srhansen