/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Bandeord!
Fra : cjaab
Vist : 1068 gange
300 point
Dato : 19-08-06 10:30

Heysan!
Har nogen af jer tænkt på hvor mange gange man bander i løbet af en dag? Og hvad man så egentlig siger?
Jeg ville ikke mene at jeg bander særligt meget, men prøvede en dag at tælle... Det kom op på skræmmende 81 gange... Og så er der jo liiige, hvad jeg så går og siger. Fandt ud af, at jeg nok er den dårligste i verden til at finde bandeord der passer til situationen, især når jeg er gal... Det bedste jeg kunne komme op med forleden da jeg blev rasende, var "Uhhh!! Du er DUM!".
Ikke særlig skræmmende vel?

Så mangler en masse grimme gloser til at pifte mit manglende ordforråd op med!

Nu må vi se, om hvor mange der tør give deres bedste "fy-ord" fra sig

- -

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 19-08-06 10:39

Så for ind i....og ud med mig da

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 19-08-06 10:52

Du er måske heller ikke for go' til at finde på noget i "kampens hede"?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 19-08-06 10:53

He he....Det var da et anderledes filosofisk emne..

Bandeord har jeg nu tusindvis af...men da jeg er tidligere optrædende, skal jeg helst ha´ en "drejebog"...

Hvem taler du til?
Hvor godt et "skjold" har vedkommende?
Er der humor med i billedet, eller........
Er det rent raseri?

osv osv osv.

Den, med at du pludselig sage "DUM", er vist fordi du mangler ord????....så er du rasende

Når du er rasende, skal du heller ikke komme med alle tillærte eder og forbandelser....så begynder folk bare at grine............Og så starter blodtryksmåleren et omsiggribende overarbejde

Men go´ fornøjelse a´ helved´ til...

TOM fra den fucking by Århus

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 19-08-06 11:02

Jeg taler nu for det meste til min kære stedfar i vrede... Da den mand lige ved hvilke knapper han skal trykke på, for at få mig til at tænde af... Og så var der en 17-årig lillebror der er ved at være lidt for go' til at finde på fornærmelser, så må jo kunne gi' lidt igen Hæ Hæ..
Men det var nu mest for sjov denne tråd blev åbnet.. Da jeg synes det kunne være skægt at høre hvilke guldkorn folk ligger inde med

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-08-06 11:05

Jeg ved sku' da ikke hvad jeg går og siger.
Det var da også et s....s dumt spørgsmål.

Fuckyou bruger jeg ikke, for man går da ikke i seng, med en man ikke kan fordrage.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-08-06 11:08

Jeg syntes efterhånden der er bandeord i snart alle sætninger, i hvert tilfælde hos den yngre
generation, pænt lyder det ikke, men man kan blive mere eller mindre imun overfor gloserne,

meeen rækker man tunge, så er det noget der bliver lagt mærke til især hvis det er en voksen

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 19-08-06 11:14

Der findes osse de mennesker, som er ufattelige morsomme når de koger over

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 19-08-06 11:17

Ja, den yngre generation bander konstant! Så mit sprog er åbenbart langt bagefter i forhold til min alder
Det gør mig nu ikke så meget... Vil bare gerne give svar på tiltale, når jeg bliver mødt med grimme gloser (selvom det for det meste er for sjov!)

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 19-08-06 11:19

-Yearhouse- Oh Yes! Er flad af grin når min mor eller mormor koger over! De er nok de morsomste mennesker i universet når de bliver sure! Begynder helt at småklukke, bare ved at tænke på det

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 19-08-06 11:23

CJAAB....

Jeg kan varmt anbefale "Politikkens Slang-Ordbog" €$$[\£€@...

Den er både god til/mod Stedfædre & Brødre.. Kan i tilfælde osse være berrettiget til/mod koner/mænd/forlovede/dates................og andre ulykker

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 19-08-06 11:28

Lyder fint, men er ikke så glad for at skulle bruge penge, bare for at komme med et par ubehageligheder.... Piger skal jo være lidt varsomme med deres penge (har jeg hørt)

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 19-08-06 11:32

Det er godt med dig Cjaab *LOL*

Du er måske så nærrig, at du kan pisse på en snebold...og få orangeade ud af det?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 19-08-06 11:35

Så kan du ikke lege gemmeleg......

ingen gidder lede efter dig

Sådanne sætninger kan til tider få folk til at skifte kulør i krydderen

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 19-08-06 11:40

Har du ikke en mand/kæreste?......ellers prøv at ta´ stikket ud af Coma-akvariet (TVét)...mens gutterne spiller VM i bold...

Så si´r jeg dig: Du lærer mere end du aner, men stuen kommer til at ligne Beirut

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 300 point
Dato : 19-08-06 11:43
Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 19-08-06 12:29

Funny!

Var lige inde og læde slang-ordene igennem! Ret sjovt!

Findes der flere sider af den slags???

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-08-06 12:49

Mine forældre og min moster og onkel spiller kort, og dér går bølgerne højt.

Godmodigt skældud - en råben og skrigen.

Min mor havde åbenbart lavet noget, som onkel ikke brød sig om, men han manglede ord.

Så fløj det ud af munden på ham: "Overfjols"!

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 19-08-06 13:06

Føj for satan i helvede din forpulede pikansjos! Knap hareskåret, jeg gider kraftedme ikke høre på dig og dit lort mere!!!

Var det grimme gloser nok??? Jeg har virkelig gjort mit bedste...

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 19-08-06 13:07

11:40 er den bedste til dato, jeg hviner endnu af grin, men vil gerne møde den, der tør...

overfjols er nu heller ikk' så ring'

i hvert fald skal man passe på ikke at bruge mosbegroede udtryk som:
fis i kasketten, er do bløøø' mand, er du åndssvag..., osv. (kan selvfølgelig ikke lige komme på de bedste) så falder objektet skrigende sammen af grin.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-08-06 13:25

Du er fadme 80% dummere end krydsfiner

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 19-08-06 13:28

Man kan osse gøre det FOR kryptisk:

"-Du ligner fanden-galm-me- dét, der er tilbage når man har lavet juledekoration"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-08-06 13:29

En anderledes slags ordbog, ikke udpræget slang, men alligevel sjov

http://users.cybercity.dk/~bse3847/Bogen.htm

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 19-08-06 14:10

Nu begynder det at ligne noget!!!!

Blev ellers ret studs, da jeg en mogen/formiddag stod op efter en hæftig druktur og fik at vide at jeg var så grim, at jeg kunne få et løg til at græde...

Hvad skal man svare tilbage, når man får sådan 'en?

Siger også selv tit: "Skal du ha' bank med en våd kiks?" Men igen, den er vidst ikke bare i nærheden af at være bare en lille smule grov...

Er ikke så kreativ hvad det angår, så bare kom med en masse!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-08-06 14:36

For mange år siden, kendte jeg til en der skulle til fotografen, en anden bekendt sagde til vedkommende, at han godt kunne droppe det, for du er sq så grim, at du ikke kan hænge fast på
papiret

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 19-08-06 14:49

Haha! Den var go'!

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 19-08-06 15:06

Synd du ikke kan få skæg............det ville ellers dække dit ansigt

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 19-08-06 15:10

Med lidt anstrengelse, kan man vel altid komme til at ligne sit pas-foto?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-08-06 15:12

yearhouse.... når først man ligner sit pasfoto, trænger man ferie

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 19-08-06 15:17

He he. Ja Nordsted....og læs oplysningerne med navn, adresse m.m.....Der hvor der står, KØN skriver de NEJ

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 19-08-06 15:21

"-Jeg har meget store tænder, men går nu til fyseuterapeut så jeg ikke ridser gulvet

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 19-08-06 15:51

Fedtøre, lortemule...

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 19-08-06 16:42

Lortemule?

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 19-08-06 17:39

Lortemule er da et fantastisk udtryk!! Der er virkelig SLAG i det

Åndsbolle, åndspygmæ....

(Altså, det er ikke dig, jeg mener cjab)

Kommentar
Fra : Mopseflip

Dato : 19-08-06 18:12

Mit ynglings skældsord: Spasserrøv.

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 19-08-06 19:02

Hmm... Det kan være det har en anden effect hvis man råber det højt...

...

... ok, nu tror mine naboer jeg er dybt åndssvag...Hæhæ!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-08-06 20:23

Hvis du ikke opfører dig ordentligt, så tager jeg et billede af dig.................................
...................................som ligner.

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 19-08-06 20:42

Sidder klar og smiler det bedste jeg kan!

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 19-08-06 21:22

"-De har ikke fået mange henvendelser i Dating.....skal vi ikke fjerne Deres billede?"

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 19-08-06 21:24

Skal der laves et godt og vellignende billede af dig, er jeg nødt til at tage TO

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-08-06 21:39

Man smutter liiige op på vægten henne på apoteket.

Ud kommer et kort, hvor der: "Kun én ad gangen, tak!".

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 19-08-06 21:42

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-08-06 21:51

Dét er fandme da frækt!

Der var en gang for længe siden, at man kaldte en mindre populær person for et utyske.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-08-06 22:07

Citat
Piger skal jo være lidt varsomme med deres penge

Hmmmm...... var mere passende, hvis de var det med vores

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 19-08-06 22:23

min tidlige X havde ikke en skid forstand på penge......Vi havde et checkovertræk på 5.000...
DET fattede hun ikke. Hun havde da tre blanketter tilbage

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 19-08-06 22:27

Pigen bliver "sendt på gaden" for at reparere på slunken økonomi, og kommer hjem med 200 kroner og 50 øre..
HAN: "-Hvem har du fået 50 øre af?"
HUN:"-Dem ALLESAMMEN da"

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-08-06 02:33

De to femårige sad og skulle overgå hinanden....

'Hva' er sgu klokken?'
'Den er elleve af helvede til'

*****

- og..
'FED?? kalder du mig FED?? Jeg skal fandme sige dig et par sandheder, ska' jeg - din grimme satan!....DU er så GRIM at selv din egen mor vendte ryggen til mens du blev født - du er sgu endnu grimmere nu end den gang! ...Ser du min ven..JEG kan tabe mig!! Hvad fanden kan DU??

*****

Argh....ubehageligt

God søndag og natnat

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 20-08-06 07:20

Hun var så fed, at hun havde fødselsdag hver gang hun vendte sig

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 20-08-06 10:19

Klumme- Ja selvf. skal vi høns da passe på vores penge! Og endda helst give indtrykket af, ingen af have, så vi er sikre på at fyren stiller sig foran i køen når der skal betales! Nej, er vidst bare det man på godt gammeldags, nærrig... Hader at shoppe og gider SLET ikke tøjforretninger! Hader når der kommer en over ivrig sælger hen, og prøver at prange mig noget på. Kan blive så irriteret, at jeg lægger det jeg ville have købt tilbage og går min vej!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-08-06 10:32

Det er sgu i orden at vi betaler..... så er det ligesom mere uforpligtende når vi senere får en tur i høet.... Vi har jo betalt for den

Den slags sælgere gør jeg kort proces med.... Den henvender sig slesk og spør': "Er der noget jeg kan hjælpe med"? NEJ TAK. Den fatter det ikke eller vælger at overhøre det og fortsætter uanfægtet sin sales speech. Jeg spør: "Er du døv? .... Åbenbart, men ærgeligt for dig. Du har lige ævlet dig ud af en handel. Farvel"

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 20-08-06 11:09

Er vi ikke lidt kæphøj på sådan en frdlig søndag formiddag?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-08-06 11:30

Kæphøj...... sjovt du lige valgte det ord, når vi snakker om en tur i høet LOOOOL

Men ellers........ najj det syns jeg da ikke

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-08-06 11:32

Jammen, klumme har jo ret!

Jeg løber også skrigende ud af butikken, når sådan en sælger kommer springende!

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 20-08-06 12:02

Valgt med omhu...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-08-06 12:09

Jeg køber altid dem de sælger mange af..................så er man li'som ikke alene i verden.

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 20-08-06 12:37

Er du da bange for at være alene da?? Det er helt ok at være en voksen mand der er mørkeræd...

Godkendelse af svar
Fra : cjaab

Dato : 21-08-06 11:44

Tak for svaret Nordsted1.

Synes den alligevel var den skægeste!!!

Til alle andre, mange tak for de "søde" ord!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-08-06 12:09

Men i dag har jeg lige returneret en af dem de sælger mange af (D-link wireless router).
Så nu er jeg alen i hele verden, sammen med de andre.

Ps. Jeg sover sammen med et par forlygter der er tændt.

Pss. Endelig er vi færdige med den forbannede tråd.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-08-06 12:12

Selv tak

Fååårck for en sjov tråd (jeg ved altså godt det er stavet forkert)