/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
I robot!
Fra : tedd
Vist : 1075 gange
50 point
Dato : 18-08-06 20:46

Ved ikke hvad jeg skal sige det her? http://www.pcworld.dk/art/7854?a=newsletter&i=117

Er det ikke en gammel nyhed? I årevis har vi jo set sådan ud når kvinderne overtager remoten mens vi er på værtshus?
Jeg mener: Man går da ikke frivilligt hjem fra et vandhul?

Husk at trykke på Her i bunden af artiklen for at se videoen

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 18-08-06 20:58

Jeg ved ikke hvad jeg skal svare, så der kommer et link til en imponerende robot:

http://clarinet.msl.ri.cmu.edu/projects/ballbot/

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-08-06 23:11

"Ignorance is a bliss"

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-08-06 00:23

jeg kan ikke finde ud af hvor jeg skal trykke?

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 19-08-06 00:25

Det dirkte link er her:
http://shufflr.com/?p=109

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-08-06 00:25

Der står Her med blåt hvis du scroller lidt ned

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-08-06 00:30

ok..hvad sjovt er der liiige ved det..hmppff!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-08-06 00:33

Tror du er ude af pointkapløbet, Mango

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-08-06 00:34

Bare vent til Natmaden vågner! Han er bedre til at forklare det *L*

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-08-06 01:00

point?..i don't care..jeg vil bare se noget der er spændende.
Jeg kan måske se et eller andet i forhold til mig selv. (rygmarvskadet) tænk hvis jeg kunne fjernstyres på den måde?
Nope.....det gider jeg sgu ikke..skal jeg gå..bestemmer jeg selv hvorhen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-08-06 01:07

Det altså smalltalk det her, mango! Og ikke fremtidig biokinetik! Men lur mig om det ikke kan bruges i den sammenhæng!

Men ok reminder du kommer med, vi synger jo alle med vores næb!

Synes nu bare jeg har set en film hvor man fjernstyrer en rulle/kørestol med stor fornøjelse for det gående publikum! Men jeg bebrejder selvfølig ikke dig for ikke at kunne se det morsomme!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-08-06 01:15

det er altså sagt med ironi..jo jeg kan bestemt se det morsomme..tedd..jeg er heldigvis udstyret med an masse selvironi...ellers havde jeg aldrig klaret mig så godt som jeg gør

Havde bare lige lyst til at belyse hvorfor man laver de forsøg

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-08-06 02:13

Ironi er for børn! Jeg er mere sarkastisk indstillet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-08-06 02:19

Og forøvrigt er jeg aldrig helt klar over hvad jeg selv snakker om, bare for at sætte det i relief! Som om min tankegang er for hurtig til skriftsproget eller omvendt

Husk at tage med hvis I citerer!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-06 08:51

Citat
Jeg mener: Man går da ikke frivilligt hjem fra et vandhul?

Som jeg altid har sagt:

Det er bedre at sidde på værtshus og tænke på kirken, end at sidde i kirken og tænke på værtshuset!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-06 08:56

Ps. Jeg har da ikke brug for fjernstyring. Når promillen er blevet tilstækkelig høj, så slår automatpiloten til og sørger for jeg kommer nogenlunde hel hjem, uanset ved hvilket vandhul jeg har påfyldt brændstof.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : cjaab

Modtaget 50 point
Dato : 19-08-06 10:06

Haha!

Har nogen set The Stepford Wifes? Synes det kommer skræmmende tæt på!

Hmm... Mon man kan få en til hjemmebrug? Kunne godt bruge den til at få kæresten lidt i gang med noget rengøring...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-08-06 14:40

Tror teknikken skal forfines lidt først cjaab. Hun skulle jo nødig vælte det ny fladskærmstv!

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 19-08-06 14:48

Hmm... Fik faktisk et fladskæmstv i sidste uge... Så du har fuldstændig ret, må hellere vente lidt med det...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-08-06 15:02

Er det med den nye universale kone/kæreste remote?

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 19-08-06 15:16

Desværre ikke... Det ville ellers ha' været ret så super!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-06 15:32

Er der selvkontrol til fjernsynet?

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : tedd

Dato : 04-09-06 22:15

Tak for svaret cjaab.