/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hitman2
Fra : hugo34
Vist : 525 gange
50 point
Dato : 24-12-02 15:35

hej

hvordan finder jeg den inifil hvor jeg kan skrive det man kan snyde lidt ?
så man kan få consolen frem ? har nu ledt og ledt kan ikke finde den ini file
hvad kan jeg elelrs gøre ?

Accepteret svar
Fra : TCMathiesen

Modtaget 60 point
Dato : 24-12-02 15:49

Find dit biblotek og højerklik på det, så kommer der en nu menu vælge søg skriv *.*ini og enter så finder den de ini filer du har i det biblotek og så åbner du bare filen. Husk at lav en backup af filen først.
God Jul

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 24-12-02 15:52

Hej Hugo

I din stifinder under vis -> mappeindstillinger skal du vælge fanebladet vis.
Under fanebladet vis skal du under skjulte filer vælge vis alle filer.
Nu skulle filen gerne komme frem

mvh srhansen

Kommentar
Fra : hugo34

Dato : 24-12-02 15:54

DefaultScene=AllLevels/Logos.gms

SoundDll SoundEngine.dll
ScriptDll SDL_Engine.dll
ScriptIfDll ScriptInterfaces.dll
DrawDll RenderD3D.dll

LocaleFile=Locale\English.xml
Resolution 800x600

AutoDumpName ScreenDump0000.jpg
ColorDepth 32
ErrorLog error.log
EnableConsole

Antialias 0
ShadowDetail 2
TextureResolution 0
UseDirectInputMouse
UseDirectInputKeyboard
HeroControlMode 1
MouseSpeed 2.025480

SpeechVolume 100
MusicVolume 88
SoundEffectsVolume 100

ConfigFile=Keyboard.cfg

DisablePolyLimit
UseEAX 1
NumSoundBuffers 16
DrawDistance 1.000000
LevelOfDetail 1
Subtitles 1
WeatherEffects 1
GammaValue 1.234568
InvertMouse 0
EnableCheats 1

har jeg gjort det rigtigt?

jeg slettede consolen !!

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 24-12-02 15:55

C:\Programmer\Eidos Interactive\Hitman 2 Silent Assassin\"Hitman2.ini"

Du kan ikke se endelsen .ini hvis du har slået "skjul filtypenavne for kendte filtyper" til. Slå dette til under
funktioner - mappeindstillinger - vis (fjern flueben ud for "skjul filtypenavne for kendte filtyper")
Nu skulle du kunne se filen "Hitman2.ini" (Der står muligvis "konfigurationsindstillinger" lige under filen med svagt gråt)

Mvh Rasmus

Glædelig jul og god fornøjelse med spillet :)

Kommentar
Fra : hugo34

Dato : 24-12-02 15:56

Og tak for hjælpen indtil videre

god jul keg venter spændt på det videre svar

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-12-02 15:48

In dk.spil.computer, hugo34 wrote:

>hvordan finder jeg den inifil hvor jeg kan skrive det man kan snyde lidt?

?

>så man kan få consolen frem ?

Installer opdateringen til version 1.01:
http://www.google.com/search?q=Hitman+2+v1.01+Patch

PS: Den løser desværre ikke problemet med at spillet til tider lukker.

>har nu ledt og ledt kan ikke finde den ini file hvad kan jeg elelrs gøre ?

Jeg ved ikke hvad du taler om, men der findes en ini-fil der hedder
Hitman2.ini. Et lille tip til dem som ikke har noget imod at snyde:
Sæt "DefaultScene" i ini-filen til "AllLevels/Levelmenu.gms" (uden
gåseøjne) og start spillet. Så skal I bare se løjer.

--
Lars Stokholm

Kommentar
Fra : hugo34

Dato : 24-12-02 16:29

¨JEG HAR NU SKREVET

enableconsole 1

NEDERST I INIFILEN

OG TRYKKER PÅ ~ DER SKER INGENTING

HVAD GØR JEG ? FORKERT?

SKAL JEG TRYKKE PÅ NOGET FØR ~ INDE I SPILLET