/ Forside/ Teknologi / Administrative / Concorde / Spørgsmål
10  terkildsen 110
C5 maskindato / -systemdato
Fra : peoples_oncable
Vist : 1869 gange
20 point
Dato : 24-12-02 15:32

Jeg har installeret C5-light i Windows 2000 proffecional.

Når jeg starter Concorde viser kommando "Klokken" maskindato og systemdato 04.01.00 og det er umuligt at indsætter andre datoer end dette. Jeg har prøvet at rette i systemdato, som ifølge manualet er muligt at gøre, men uden held.

I manualen står der at det er muligt at rette maskindato i Concorde ved at hoppe i DOS, men ingen andre anvisninger.

Hvad skal der gøres????

Hilsen peoples_oncable

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 24-12-02 15:41

Hvorfor så ikke prøve at rette computerens dato og tid ved at højreklikke på tidsangivelsen i nederste højre hjørne???

Glædelig jul

Henrik

Kommentar
Fra : peoples_oncable

Dato : 24-12-02 15:50

Hej Henrik,

Windows systemets dato og klokken angivelse svarer til den aktuele tid på året dvs. 24.12.02

Glædelig jul

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 24-12-02 16:01

Mon ikke du så skal se på C5's hjemmeside om man kan hente en patch til din version af C5 Light???

Henrik

Kommentar
Fra : mariafrederiksen

Dato : 25-12-02 09:14

Hvilken version af C5 og har du lagt koder ind?

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 25-12-02 13:16

Hej Maria

Henrik fra C5 listen hos Malka ønsker dig en glædelig jul

Accepteret svar
Fra : KarlOveJepsen

Modtaget 20 point
Dato : 25-12-02 16:25

Det lyder som om, din C5 kører i demo-mode (med fast maskindato).
Hvis du lagt dine licenskoder ind, burde det køre således, at maskindato = windowsdato

Godkendelse af svar
Fra : peoples_oncable

Dato : 25-12-02 20:11

Tak for svaret KarlOveJepsen.

Du har fuldstændingt ret! Det er længe siden sidst jeg har installeret Concorde C5 for første gang, så jeg har glemt at køre kodedisken efter installationen.

Mange tak for hurtig hjælp!

Godt nyt År

Kommentar
Fra : mariafrederiksen

Dato : 26-12-02 09:15

Ja, det var jo det, jeg skrev