/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Ideer til skabslåge fornyelse
Fra : SandraFalk
Vist : 6619 gange
100 point
Dato : 18-08-06 10:19

Vi har en hel væg med (mørkebrune) indbyggede skabe i soveværelset, og istedet for at bare male skabslågerne i een farve, har jeg tænkt over at man måske kunne lave et lille kunstværk ud af det. Jeg søgte lidt på nettet og fandt denne side:
http://www.goerdetselv.dk/Crosslink.jsp?d=118&a=4133#
Hvor jeg ikke kan få det frem om skabsmoderniseringen som jeg skal bruge - øv.. Det ser ellers spændende ud.. Er der nogen her, der ligger inde med nogle gode ideer til skabslåge moderniseringen?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 18-08-06 10:28

tapetser skabet - mal og sæt dekorationer på - lav mønster med stof du kan lakere med lak - brug skabeloner - brug lister til mønstre - osv osv

jeg har forresten fornylig set et ganske almindeligt hvidt billigt skab ligne en million - det var tapetseret med stof og givet et lag lad af en art - og derpå var der limet bordskånere af træ på - det var ualmindelig flot

kun fantasien (og måske pengepungen) sætter grænser

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 18-08-06 10:45

Hmm sådan et retro tapet ku være fedt her hos os.. Nogen der ved hvor man kan købe sindsyg billig tapet - evt. retro?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-06 10:54

søg på tapet retro i google så vælter det frem

du kan jo lege lidt og få inspiration her:
http://www.tapet-cafe.dk/soeg.asp

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 18-08-06 12:06

prøv at gå på biblioteket og find det nummer af gøt det selv 09/1998. Her kan du finde artiklen.

MVH Bente

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 18-08-06 12:41

Har lige været på biblio - men de har byggerod og ikke alt materiale tilgængeligt.. øv..
Men jeg tror nu jeg har besluttet mig for retro tapetet

Godkendelse af svar
Fra : SandraFalk

Dato : 18-08-06 12:41

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-06 13:56

ihhh lyder spændende - går og får idéer selv