/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Knas på linien - IP
Fra : Mussekat
Vist : 563 gange
300 point
Dato : 18-08-06 09:11

Jeg har brugt IP telefoni et par år uden problemer. På grund af flytning, har jeg nu været nød til at skifte internetudbyder. Desværre er min IP forbindelse blevet dårligere og jeg kan endnu ikke gennemskue problemet.
Jeg er gået fra 1mbit/256kb til det dobbelte 2mbit/512kb. I princippet skulle IP forbindelsen blive bedre.
Når vi taler med folk går forbindelsen rent igennem til os, men de modtager os med knas og forvrængning.

IP adapteren er en Sipura 2100.
Kabelmodem: 2mbit/512kb
Internetudbyder: Arrownet A+ (før TDC webspeed)

Hjælp!!

venlig hilsen og på forhånd tak Frank

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 310 point
Dato : 18-08-06 09:21

Hej Mussecat.....

Jeg TROR du blot skal opdatere din SIPURA?.
Jeg har haft den samme, og det hjalp gevaldigt...

Jeg formoder du stadig har de forskellige oplysninger vedr. opsætningen, samt adgangen til IP´en?

Ellers skriv igen

Sommerhilsen

TOM

Kommentar
Fra : Mussekat

Dato : 18-08-06 09:57

Tak for den hurtige respons.
På grund af flytterod er jeg ikke sikker på, hvor jeg har de forskellige oplysninger vedr. opsætningen, samt adgangen til IP´en
Det ville være fedt, hvis du kunne hjælpe med det.

Frank

Godkendelse af svar
Fra : Mussekat

Dato : 07-10-06 22:48

Tak for svaret yearhouse.