/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
min side bliver ikke opdateret
Fra : vagnba
Vist : 577 gange
50 point
Dato : 17-08-06 21:47

jeg kan ikke få min side opdateret. den viser godt nok nin brugerprofil.og at jeg har 52 point. lige så snart jeg så klikker ind på mit spøårgsmål, så springer den tilbage og viser 32 point. så jeg kan ikke følge med i udviklingen af mine svar

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-06 21:55

Mon ikke der er gået 'ged' i dine cookies?

Prøv i din browsermenu at vælge : Funktioner->Internetindstillinger...-> fanen; Generelt og klik [Slet cookies]

Dit brugernavn vil være slettet næste gang du logger ind på en side som ellers huskede dette, men efter du har skrevet det igen vil du få en ny cookie og det huskes da fremover.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-08-06 21:57

Hvilken side er det du mener?

På kandu har du ikke modtaget superpoint?

Hver gang du selv stiller et spørgsmål på kandu, så bliver der fratrukket af ledige point.

Er det på kandu, du har problemer?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-06 22:06

Vi andre kan sagtens følge med i dine spørgsmål:
Citat
Ubesvarede spørgsmål fra vagnba

Alle grupper side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------
# Dato Pnt Spørgsmål Gruppe

1 17-08-06 50 min side bliver ikke opdateret (2) Kandu.dk

2 15-08-06 100 formatering (15) Pc'er

3 20-02-05 20 trådløst yastatur og mus til bærbar pc (1) Andet hardware

--------------------------------------------------------------------------------
[1-3] af 3 side : 1 af 1

Besvarede spørgsmål fra vagnba

Alle grupper side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------

..men vi kan ikke se at du har deltaget i andres spørgsmål:
Citat
Spørgsmål vagnba har skrevet kommentar til

Alle grupper side : 0 af 0

--------------------------------------------------------------------------------
Ingen spørgsmål med kommentare fra vagnba

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 22:11

i samme øjeblik du har stillet et spørgsmål trækkes de point du har brugt fra - det er forklaringen

52 minus 20 = 32

ps superpointene kan du alligevel ikke bruge til andet end at være uheldig og vinde et vaffeljern eller lign dims der fylder op

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 22:13

eksta ps - du kan altid følge dine spørgsmål og svar via din profil - dine egne og dem du er involveret i

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-06 22:14

Hov... en smutter, men dine bescvarede spørgsmål er her:
Citat
Besvarede spørgsmål fra vagnba

Alle grupper side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------
# Dato Pnt Spørgsmål Gruppe

1 15-05-06 60 outlook express (13) E-Mail

2 12-05-06 220 HJÆLP HJÆLP HJÆLP (22) Pc'er

--------------------------------------------------------------------------------
[1-2] af 2

Du har lagt 11 kommentarer:
Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 3
- Besvarede 2
- Annullerede 0
- Slettede 0
Ialt 5
Kommentarer
- Ikke godkendte 11
- Godkendte 0
- Slettede 0

Ialt 11
Tips
- Ubedømt 0
- Bedømte 0
- Slettede 0

Ialt 0

..men disse kan jeg ikke lige finde i 'Involverede' under din profil, så 'et eller andet' er vist galt?

Profilerne tedd, monsen123 og molokyle (=undertegnede) kan f.eks. ikke komme direkte ind i kategorien: http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=30701 ...så du er ikke den eneste som oplever 'særheder'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-06 22:16

Hmmm.... mon ikke de 11 kommentarer er de, som du har skrevet i egne spørgsmål?

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 17-08-06 22:18

Pointsystemet læser du om her vagnba : http://www.kandu.dk/pointrules.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 22:21

11 tips + 3 ikke godkendte

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 22:23

den side forandrer sig faktisk - så der er bestemt noget galt ????????????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-06 22:30

Forandrer sig miritdk? Ja, den tæller korrekt op:

Citat
1 17-08-06 50 min side bliver ikke opdateret (10)

..sammenholdt med:
Citat
1 17-08-06 50 min side bliver ikke opdateret (2)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-06 22:31

Citat
1 17-08-06 50 min side bliver ikke opdateret (11)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-08-06 22:52

mirit

Der er 3 åbne spørgsmål og 11 kommentarer og 0 tip

De 11 kommentarer kan måske være fra nyhedsgrupperne fra før den 01.01.06. Ved faktisk ikke om de talte med.

At miste ledige point kan jo også skyldes at brugeren har købt sig til et "svar".

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-08-06 22:57

Prøv at logge dig ind på både http://www.kandu.dk og http://kandu.dk
Der er en forskel (bla. 2 forskellige cokies) , er der rod i dine cokies, kan de slettes
Hviklet også gør at du skal logge ing igen med bruger/passw.
cokies findes nemmest ved at søge dem på komputeren.
Mens du er på skrivebordet trykker du tasterne "Winlogo"+"f"
søg så efter "*kandu*.txt"
Der findes formodentlig 2 stk. dem sletter du.

kandu linker selv med www. foran !

Ellers når du er på siden , så har du måske trykket på tilbageknappen og så er siden ikke altid
opdateret, så tryk F5 , så opdateres siden

Godkendelse af svar
Fra : vagnba

Dato : 18-08-06 18:02

Tak for svaret molokyle.