/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook profiler?
Fra : gandalf
Vist : 568 gange
220 point
Dato : 24-12-02 15:06

Hej

Jeg har på et tidspunkt set, at man kan lave flere profiler i Outlook, dette er smart hvis man er flere personer som læser e-mails fra samme computer. Når man så startede sin outlook op, spurgte den om, hvilken profil man ville bruge.

Hvordan hulen er det nu man gør dette?

Gandalf

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 24-12-02 15:15

Hej Gandalf,

det gør du under menuen "filer" --> "indentiter" --> opret, hvis det er et ny profil du vil oprette...
når du så vil skifte profil vælger du i menuen "filer" --> "skift indentitet"...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 24-12-02 15:30

Hej Strarup

Tak for din kommentar, men jeg har ikke noget som hedder identiter inde under filer.

Jeg har i mellemtiden fundet ud af hvordan jeg gør, man skal gøre det inde fra controlpanelet under "Post/Vis profiler".

Gandalf

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 24-12-02 15:46

Tror du omtaler MS Outlook - Strarup henviser til Outlook Express...

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 24-12-02 16:56

Hej Gandalf,

øh... jeg var vist ikke helt vågen der... gik automatisk udfra det var Outlook Express, som Rasmus også skriver...

det beklager jeg... så ka' jeg godt forstå du ikke ku' finde identiter...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-12-02 08:54

"gandalf" <gandalf.news@kandu.dk> wrote in message
news:WQZN9.13504$Hl6.1486175@news010.worldonline.dk...
> Hej
>
> Jeg har på et tidspunkt set, at man kan lave flere profiler i Outlook,
> dette er smart hvis man er flere personer som læser e-mails fra samme
> computer. Når man så startede sin outlook op, spurgte den om, hvilken
> profil man ville bruge.
>
> Hvordan hulen er det nu man gør dette?
>
Start Outlook. Klik på hjælp. Skriv profiler.

Hvor svært kan det være...

Mogens

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 19-03-03 19:26

Hej Gandalf
Hvilken version har du

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 19-03-03 19:30
Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 19-03-03 19:33
Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 19-03-03 19:34
Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 220 point
Dato : 19-03-03 19:35
Godkendelse af svar
Fra : gandalf

Dato : 19-03-03 19:44

Tak for svaret Uffe29

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 19-03-03 19:47

Det var så lidt....bare synd det skulle tage dig så lang tid