/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Rep af pc - hvor?
Fra : tinah
Vist : 478 gange
100 point
Dato : 17-08-06 09:17

Nogen der kender til et billigt og godt sted i Kbh hvor jeg kan få rep min bærbare pc - Jeg tror ikke at Fona hvor pc er købt er det billigste.
Bor i Gentofte

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 17-08-06 10:21

Hvilken PC drejer det sig (fabrikat)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-06 10:40

hvis der stadig er garanti på skal du passe på hvad du gør - forhør dig hos forhandler

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-08-06 12:05

Hvis det er en ældre sag, skal du tænke på om det kan betale sig.
Havde en nede ved ComputerCity, der skulle jeg regne med 1000.- før de overhovedet havde åbnet den. Hvilket jeg på ingen måde ville være med til.
Prøv om du ikke kan finde en lille forretning, de tager ikke disse kæmpepriser.
Normalt afprøver de Pc´en med special udstyr, til en meget billig pris, og finder de intet, koster det heller ikke en bondegård.
Den jeg havde på et lille værksted, betalte jeg ikke noget for at få det igennem.
Men den var tilgængæld stået helt af, hvilket sikkert var nemt for dem at se.

Men kan du ikke selv forsøge dig frem.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-08-06 22:54

Prøv lige at fortælle lidt om symtomerne den har.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 18-08-06 02:01

hejsa
jeg så igår da jeg kørte på falkoneralle på frederiksberg et skilt ude foran en forretning hvor der stod " vi reperarer din pc for 500 kr. hvis du er interesseret kan jeg ringe og høre min søster hvad forretningen hed.
venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-06 09:26

chicapigen - har du stadig forsikring på din pc ??????? Det er rimelig vigtigt - for du kan muligvis få den repareret uden omkostninger - plus for dig jo

Hvad er der galt med den ?????

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 18-08-06 14:23

hej miritdk

det er ikke mig der har problemer med min pc , det er tinah , jeg svarede kun fordi jeg havde set et skilt med rep. af pc ´er
du skal have tak for at du har svaret,
mange hilsner chicapigen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-06 14:31

ups - sjuskefejl chicapigen - det var selvfølgelig til tinah

chicapigen = pigepigen ??

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-08-06 14:36

Kom nu tinah, ud med sproget hvad fejler den/symtomer

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 18-08-06 15:18

hej miritdk

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-06 15:33

haha - så havde jeg vist da ikke tabt det interne væddemål - chica og chico er vist noget af det man lærer altid

Kommentar
Fra : tinah

Dato : 18-08-06 17:55

Musen på pcén (Acer) er frosset fast - den virker dog med en anden mus, men irriterende er det altså.
Tror I det kan være noget der går under garantien?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-06 18:08

det lyder nu ikke som om en reparation er nødvendig - følger der software med til din mus (hvis den er trådløs) ??

hvad hedder musen ???

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-08-06 20:43

Kører du med Win XP.

Så gør sådan her

Start - højreklik Denne Computer - Egenskaber - Hardware - Enhedshåndtering.
Se efter om der er nogle gule spørgsmålstegn. Hvis det er det er det fordi der ikke er installeret den rigtige driver og enheden fungerer ikke korrekt. Dobbelt klik enheden og sig Opdater driver.
Hvis du har den driver cd der fulgte med Pcen da du fik den skal du smide den i drevet så installerer den den rigtige driver.