/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Playstation spil til 5-årig
Fra : libr
Vist : 605 gange
100 point
Dato : 16-08-06 20:34

Hej

Min søn på 5 og jeg skal leje en Playstation - og vi glæder os.
MEN kan nogen anbefale et par gode begynderspil til os? Han er god til computerspil, men har aldrig prøven en Playstation før...

VH libr

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-08-06 20:48

En dreng på fem år er super til alle former for playstation/pc spil, så bare klø på. Da vi købte den første Nintendomaskine til vores unger, købte vi den i oktober (julegave indkøbt i god tid) vi spillede
næsten hver aften, og var rævestolte da vi havde gennemført nogle af banerne inden juleaften. 1. juledag havde sønnen allerede overhalet os Da var sønnen fem år

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-08-06 20:58

Vores søn (og hans forældre) startede op med Super Mario, det var noget af det mindst voldelige
han fik lov at spille. Der er ufattelig mange spil at vælge imellem, hvis han interesserer sig for fodbold og racerbiler der der også den slags ikke voldelige spil.

God fornøjelse.. pas på det er meget vanedannende

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 16-08-06 21:51

Jeg har spillet meget "spyro" sammen med min dengang 4 årige dreng...
det har vi haft mange go' timer med...

Accepteret svar
Fra : jomfruane

Modtaget 100 point
Dato : 17-08-06 09:49

Se jeg ville netop også anbefale Spyro - super spændende og udfordrene uden at være upædagogisk.

ellers er der Sly spillene som er lidt mere interessant at være voksen til.
Peter Pan er fine - det samme er Ratchet spillene (de er lidt mere voldelige, men stadig uvirkelige tegneserieagtige).

Men egentlig er det bedste råd at gå ned i en desideret spillebutik og få en af nørderne (jeg kan garanterer for at de er det, for min egen kæreste har stået der) til at forklare.

så er der lige priserne - hvis i vil investerer i spillene, så se jer grundigt for. Det sker et spil koster 500kr et sted og 99kr et andet.

Godkendelse af svar
Fra : libr

Dato : 17-08-06 13:54

Tak for svaret jomfruane.