/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Hvor kommer det fra????
Fra : syvstenforever
Vist : 395 gange
100 point
Dato : 16-08-06 17:09

Er der nogen der ved, hvor man kan finde ud af hvor et bestemt mærke tøj kommer fra (Land, producenten, eller hvem der har ret til at importere det )

mvh
Syvstenforever

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-08-06 17:17

Det vil være næsten umuligt - da der fuskes en del med varemærkning.

Men du kan være ret sikker på at det meste tøj kommer fra østen.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 16-08-06 17:32

Prøv at surfe lidt rundt på denne side....det kan være, at du finder noget nyttigt

http://tojportalen.dk/forside.htm

Ziggy99

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-08-06 17:32

Hvis det drejer sig om hvad man kunne kalde en ægte mærkevare, tror jeg at en søgning på Google vil finde en eller flere sider hvor man praler af mærket og hvem der har produceret m.v. Hvis det ikke giver resultat er det nok bare et billigt produkt der skifter navn hver anden dag, og så kan det vel nærmest være ligegyldigt!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-08-06 17:35

Du kan jo f.eks. tage et mærke som RedGreen, lav en Google-søgning på det så skal du bare se.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-08-06 23:48

Kom nu 7-sten 4E. Luk spørgsmålet.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-09-06 02:43

Skam dig.