/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
skabelon til labels???
Fra : Nischa
Vist : 5081 gange
50 point
Dato : 16-08-06 14:02

Jeg vil gerne have skrevet en masse labels ud med mit navn og adresse, og har derfor købt nogle 2x 8 labels fra Avery.

Men hvor for jeg fat på en skabelon til at skrive min adresse ind på?
Eller kan man selv lave den i f. eks words eller excel? Jeg er virkelig dårlig til de programmer, så forklaringen må meget gerne være detaljeret

På forhånd tak! (smil)

Accepteret svar
Fra : kj

Modtaget 35 point
Dato : 16-08-06 14:16

Jeg mener at på Avery's hjemmeside kan downloade skabeloner.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 16-08-06 14:28

som allerede nævnt: http://www.avery.dk/dk1/downloads/design5.jsp
(gratis program)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-08-06 14:50

Word er også fin fin.

Moster

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 16-08-06 14:54

Hvis du har Word installeret, ligger funktionen deri som standard. Åben Word - vælg "Funktioner" i topmenuen - Vælg "Breve og forsendelser" - vælg "Konvolutter og etiketter". Nu er der en boks på skærmen hvor du vælger den øverste fane "Etiketter". Gå dernæst ind under etiketindstillinger - her kan du vælge en standard Avery-etiket. Nummeret finder du på labelsiden i siden af papiret med etiketter eller pakken. Nu er du klar til at skrive teksten til dine labels - sørg for at markere om du skal skrive ud påå et helt ark eller kun en enkelt label.

Husk at sætte papiret i med label inden du trykker på udskriv.

Mvh. Ampere

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-08-06 17:15

Avery's eget skabelon-program er nøjagtigt tilpasset deres egne labels. Det gør det meget simpelt at bruge. Jeg bruger det selv til alle former for etiket/label-prints.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-08-06 23:45

Nischa - Du har inklusive dette spørgsmål nu 9 som du ikke har lukket????

Hvis du synes du har fået hjælp, så luk dine spøgsmål. Ellers annuller dem. En af delene.

Håber det kun skyldes alm. forglemmelse/sjudsk. M.v.h. Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-09-06 02:42

Skam dig

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 14-09-06 10:35

ja det er så "dejligt" med manglende/ingen respons, da vi så rigtigt kan føle at vores brug af tid og ideer ikke er spildt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-09-06 12:00

Det, der er irriterende ved det, er at der kommer disse ubetydelige bemærkninger efter en tid - hvor man ellers tror, at der endelig er gang i tråden!

Så gem jeres krudt til aktive tråde, i gå'?!

Moster

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 14-09-06 12:09

Camillasmoster >> vi er nok nogle som har lagt de åbne tråde vi deltager i ind i "planlagte opgaver" så vi kan følge op på dem og dermed følge dem til dørs, så der ikke er alle de åbne spørgsmål.

Kommentar
Fra : Nischa

Dato : 01-02-07 21:29

Hov hov i sure citroner...

Jeg har ikke helt haft fattet systemet og har bare troet de har trukket point'ne...

Men jo skal da nok lukke dem..

Godkendelse af svar
Fra : Nischa

Dato : 01-02-07 21:29

Tak for svaret kj.