/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Væk med stort bogstav v/linie.
Fra : import1995
Vist : 793 gange
100 point
Dato : 16-08-06 10:40

Er der nogen der ved hvordan jeg får ændret min outlook, så den ikke begynder med stort bogstav hvergang jeg skifter linie, det er sk.... træls, og den skriver også "kann", og ikke bare kan med et N, er der nogen der kan hjælpe !

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 16-08-06 10:45

Hvis du skriver linien ud, og ikke selv skifter, så kommer der sikkert ikke et stort begyndelsesbogstav...Det er dig der skifter linie, og derfor kommer et stort begyndelsebogstav

Hilsen

Henrik

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 110 point
Dato : 16-08-06 10:49

Du skal bare trykke Shift + Enter ved linieskift (inde for samme afsnit).

Hvis du trykker Enter alene tror Outlook, Word og andre programmer at de påbegynder ny afsnit og starter derfor med stort.
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-08-06 10:51

Hvorfor skifter du linie ? Skriv løs uden linie skift, det klarer Oulook selv, hvis det er når har du afsluttet et afsnit og vil begynde på et nyt, er det naturlig at begynde med stort.
Det sidste med nn er det ikke dit tastatur der hænger ?

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 16-08-06 10:54

Undersøger det lige, tak for svar !

Godkendelse af svar
Fra : import1995

Dato : 16-08-06 10:57

Tak for svaret Benjamin.Hansen.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 16-08-06 11:09

Hejsa
Jeg glemte at svar på det sidste.
Det skal nok løses i WORD
Start Word og vælg i menulinien Funktioner - Indstillinger for Autokorektur.
Her får du en tabel midt i vinduet hvor der i venste kolonne er de taste tryk der skal erstattes og i højre side er karakteret Word erstatter med.
gå ned i listen og se om der ikke står kan i venstre og kann i højre. Hvis det gør markere du linien og vælger slet under rammen
Dette retter også problemet i Outlook hvis det er det der løsningen.....
mvh Benjamin