/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
spyware programmer
Fra : chicapigen
Vist : 401 gange
38 point
Dato : 16-08-06 00:39

hejsa
jeg har hørt at når jeg kører med norton internet security 2006 må jeg ikke downloade andre spyware programmer f.eks spybot search and destroy eller lign. da norton så ikke vil virke er det rigtigt, og hvilke forholdsregler skal jeg tage ?? jeg har ikke så meget vide på det område

på forhånd tak
hilsen chicapigen

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 48 point
Dato : 16-08-06 00:50

hvem filan har fortalt dig det selvfølgelig må du det. Visse programmer kan konflikte men det er der som regel en løsning på.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 16-08-06 01:02

mange tak for dit svar. det sagde de i forretningen hvor jeg købte norton, og der også et par kollegaer der har sagt det til mig, men du mener ikke der sker noget ved at køre med spybot search and destroy, sammen med norton , årsagen til at jeg vil bruge denne er at det står på dansk og at den kender jeg
mange hilsner fra chicapigen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-08-06 01:27

Velkommen til Kandu, forummet hvor du kan spørge om hvad som helst
Som miritdk, kør du bare Spybot, finder den noget er der en mulighed for at Norton finder det samme i Spybots backup, der har du vel en mulighed for at bede Norton ignorere.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 16-08-06 02:09

tak for svaret , det er rart der er et sted hvor man kan spørge om hvad som helst, så man ikke gør noget forkert, hellere spørge en gang for meget end at ødelægge noget

jeg prøver at holde øje med norton næste gang jeg scanner

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 16-08-06 09:39

prøv også:
www.spywarefri.dk
der er en stor mængde læsestof om programmer og antivirus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-08-06 10:48

skulle du komme ud for en konflikt så ved du hvor du kan henvende dig -

Sikke noget at sige - men ok - norton er ikke altid lige nem at omgåes og måske heller ikke den bedste af slagsen - så det er godt med lidt ekstra sikkerhed

ps.. prøv at lægge mærke til hvor mange steder norton får et hak i tuden - enten kører man helt fint med den -eller også driller den - ingen gylden mellemvej åbenbart

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 16-08-06 11:45

Jeg vil fraråde dig og bruge Norton Internet Security ..

Jeg bruger Selv :

AVG , Antivirus

Spybot Search And Destroy

Perfekt Disk - Diskfragmentering

Og jeg har INGEN problemer med noget :)

Prøv det :)

NegoZatoR

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-08-06 12:21

naaaaaaaaaah - norton kan udemærket køre uden problemer - hvis der endelig opstår nogen er de som regel til at rette til

Godkendelse af svar
Fra : chicapigen

Dato : 09-01-07 20:01

Tak for svaret miritdk.
hejsa ja jeg havde 2 spørgsmål stående som jeg ikke havde fået lukket , da du var den første der svarede på dette får du lidt point det er jo med lige at få ryddet op i det engang imellem så man ikke har for man´ge spørgsmål svævende på kandu

fortsat god dag huskede lige jeg havde sent dig en lykønskning i en anden tråd
venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-01-07 23:35

selvtak og tak igen for lykønskningen