/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Download af film...
Fra : diannapilegaard
Vist : 462 gange
50 point
Dato : 15-08-06 23:14

Hej.

jeg ved godt, at det er ulovligt at downloade film fra nettet, men mit spørgsmål er, om ikke der findes en lovlig måde at downloade film på... Jeg betaler gerne "leje". Min mand og jeg bor lidt ude på landet, og kører ikke sådan bare lige efter en videofilm, men kunen da ind i mellem godt tænke os at kunne "hente" en film, når TVét ikke byder på det helt store...

Mvh.
Dianna.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 15-08-06 23:19

Jo da, det kan i gøre på TV2 Sputnik....

Se her og klik videre: http://sputnik.dk/?channel

God fornøjelse!!!

Kommentar
Fra : jivi

Dato : 15-08-06 23:22

Hej

Der er flere muligheder for at downloade lejede film. F.eks. her www.playtimeclub.dk . Det koster 175 kr.for et md. medlemsskab.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 15-08-06 23:26

Det er da rigtigt nok, men der har du først filmene dagen efter, og får ingen nye før du sender dem retur igen..

På Sputnik kan du leje en film online og se den med det samme på din PC, eller tv'et hvis du har tv-out.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-08-06 23:27

Hvis I har DVD afspiller kan man leje online f.eks http://www.lovefilm.dk/

Kommentar
Fra : diannapilegaard

Dato : 16-08-06 15:08

Hmmm... Der står, at min forbindelse er for langsom/dårlig til, at jeg kan modtage film fra sputnik.dk. Det forstår jeg ikke umiddelbart, for der var så hvidt jeg ved, ikke hurtigere forbindelser at købe fra min internetudbyder. Nå, men så må jeg jo prøve lovefilm eller playtimeclub i stedet.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 16-08-06 16:11

Bruger i en opkaldsforbindelse? Altså, en "Gammeldags" modemforbindelse, eller bredbånd?

Kommentar
Fra : diannapilegaard

Dato : 16-08-06 16:22

Vi har bredbånd - derfor forstår jeg ikke helt at der er problemer...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 30-08-06 08:25

Bredbånd er mang forskellige hastigheder...

prøv på Skandinavisk film http://www.sf-anytime.com/
Der ligger også gratis musikvideoer, dem kan du jo bruge til test..

PS. du skal muligt have en sikkerhedsopdatering for at det virker,da filmene er krypteret,
Men siden guider dig selv gennem det.

Mvh. Jørgen