/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
runtime error
Fra : mikkidk
Vist : 449 gange
120 point
Dato : 15-08-06 19:49

Jeg har et møjproblem, der er opstået efter der er slettet et eller andet.
Hver gang jeg aktiverer messenger, kommer følgende fejl:

program: c:xxxxxx\msnsgr.exe
R6025
- pure virtual function call

Har installleret og geninstalleret og forsøgt igen..... forgæves.

Hvad er der galt og hvad kan jeg gøre?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-08-06 19:54
Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-08-06 20:15

I følge MS er det en programeringsfejl.

Den forsøger at finde noget der ikke findes.

Blokerer din firewall måske ?

Har du skiftet version af msn men "glemt" at slette alt det gamle ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-08-06 20:15
Kommentar
Fra : mikkidk

Dato : 17-08-06 12:57

Har scannet for alt muligt, inden jeg fandt ud af, det var noget andet det drejede sig om.
Den der microsoft -side har jeg set og forsøgt at forstå, men den er ikke lige til at finde ud af.
Ser ud som om det er et større problem.
Heldigvis ser det ud som om det kun er når jeg benytter msn, så jeg må undvære indtil jeg reinstallerer pc på et eller andet tidspunkt af anden årsag - selvom det er irriterende jeg skal undvære msn.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-08-06 13:10

Hvis du bruge xp kan du gå et par dage tilbage, med et gendannelsestidspunkt hvor du ikke havde problemet