/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
spyware remover gratis
Fra : dannitheking
Vist : 653 gange
50 point
Dato : 15-08-06 18:20

hej
kan man nogle steder på nette finde en gratis remover til spyware.. jeg så engang noget på dr1 hvor de sagde et sted hvor man gratis kunne få fjernet ens spyware...

på forhånd tak

- Danni

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-08-06 18:22

Prøv at kikke her

www.arlet.dk

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 15-08-06 18:25

Hej.

Du kan finde noget på denne side http://www.spywarefri.dk/

Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-08-06 18:26

eller du kan blive her

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 15-08-06 18:29

Spybot er ganske godt.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 15-08-06 18:40

Hvis du har et problem med spyware, så gør dette:

Hent HijackThis her http://www.spywarefri.dk/downloads1/hijackthis.exe Opret en selvstændig mappe til HijackThis, kald den f,eks HJT. Kør Hijackthis, klik "Do a systemscan and save a logfile". Kopier loggen og sæt den her ind i tråden, så kigger jeg på den. Du må ikke slette noget selv med HijackThis. Jeg skal nok give dig en vejledning til hvad du skal gøre.

mvh
stl_s aka STL TeamSpywarefri

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-08-06 18:42

hov der var jo et geni

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-08-06 18:53

til "hverdagsbrug" ligger det er supertips du kan downloade her

http://www.kandu.dk/Tip13843.aspx

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-08-06 20:26

undrer mig lidt over dig dannietheking - du har været medlem her på kandu i 3 år og har vel set diverse sikkerhedsspørgsmål undervejs - ikke ???

Hvis du ellers kan lide at være her så er det da bare at gå igang og spørge - eller lægge mærke til at der allerede er en der har tilbudt dig hjælp her i tråden og gøre som han siger (stl_s) - så er du godt hjulpet

Kommentar
Fra : hryttel

Dato : 11-12-06 09:03

Hej,
Du kan prøve her: http://www.hitmanpro.nl/hitmanpro/
Det er Hollandsk men du kan vælge mellem Engelsk, Tysk el Hollandsk.
Jeg bruger det 1 gang om måneden og det virker kan du tro.
Det er gratis. Du må regne med at det tager mellem 30 min til 1 time.
Programmet bruger m.m

Antispywaresoftware   Ondersteunde licentie/Omschrijving   Ontwikkelaar
Ad-Aware SE 1.06   Personal (Freeware), Plus en Professional   Lavasoft
Spybot Search & Destroy 1.4   Freeware   PepiMK
Spy Sweeper 4, 4.5 en 5.0 (1   Probeerversie en abonnementsversie   Webroot
Spyware Doctor 3.5 en 4.0   Probeerversie en abonnementsversie   PC Tools
CWShredder 2.19   Freeware   InterMute
SpywareBlaster 3.5.1   Freeware   Javacool Software
Security Update KB912812   Beveiligingsupdate voor Internet Explorer   Microsoft
Security Update KB912919   Beveiligingsupdate voor Windows Metafile (WMF)   Microsoft
Security Update KB925486   Beveiligingsupdate voor Vector Markup Language (VML)   Microsoft
Flash Player 9   Beveiligingsupdate voor Flash Player ActiveX-besturingselement    Adobe Systems
NOD32 Antivirus 2.51   Probeerversie en abonnementsversie   NOD32 Nederland
Sysclean Package   Freeware   Trend Micro
SuperDAT VirusScan   PrimeSupport overeenkomst vereist   McAfee

Hilsen fra Holland, Henning