/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Kazaa
Fra : freakstyle
Vist : 361 gange
50 point
Dato : 24-12-02 10:04

Er det lovligt at benytte sig af Kazaa hvis man ikke downloader ulovlige ting?

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 60 point
Dato : 24-12-02 10:14

Ja det er det, og du kan roligt stole på at mit svar er korrekt, da jeg til daglig arbejder en hel del med lov og ret. Det er ikke forbudt at downloade MP3-filer og der er mange steder hvor du kan downloade megen god lovlig og gratis musik. Bruger du KaZaa skal du lige passe på med al den spyware som følger med. Det hele står listet pænt op i licensbetingelserne, som ingen læser og det ved de godt hos KaZaa. Et alternativ kunne være WinMx som ikke indeholder spyware.

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 24-12-02 10:57

Jeg giver als helt ret, men vær opmærksom på at det er svært at finde ud af hvad der er lovlige mp3-filer på Kazaa. Mange af de lovlige ting kan downloades fra originale websteder - så er du helt sikker

Mvh

Kommentar
Fra : TCMathiesen

Dato : 24-12-02 15:37

Hvis du bruger KaZaa light slipper du for spyware for det er fjernet der i. God jul
WinMX er et godt valg til musik men overnet

Kommentar
Fra : als

Dato : 27-12-02 09:35

Mange tak for points og godt nytår!

Kommentar
Fra : freakstyle

Dato : 28-12-02 15:03

Tak for svaret!