/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TDC " service" hvor?
Fra : aasenissum
Vist : 609 gange
200 point
Dato : 15-08-06 07:35

lidt på forhånd:
http://www.kandu.dk/spg92165.aspx

med udsigt til 10 dage mere - altså 25 dage uden fastnettelefon - pga. vand i ledninger - klaget i øst og vest uden andre resultater end det sædvanlige blabla.
ikke noget konstruktivt, som f.eks at plotte de 20! implicerede på en af betalingsledningerne "da det nu har taget så lang tid".

hvad kan vi gøre for at råbe tdc op?

vi har prøvet at kontakte nogle af de andre abonnenter, som ikke udviser anden interesse end brok hen over kaffebordet.

Accepteret svar
Fra : Musling26

Modtaget 210 point
Dato : 15-08-06 07:52

Plejer det ikke at hjælpe, hvis man brokker sig til et af forbrugerprogrammerne i TV - f.eks. kontant.Lidt pressedækning og koncernene får travlt med at glatte ud, undskylde og i bedste fald rette op på diverse fejl
mvh
Musling

Kommentar
Fra : Baxon7

Dato : 15-08-06 07:54

daws..

ja,det kende jeg for godt med TDC den grådige selskab...jeg havde problem med bredbånd..
men de djævlen jokker mig rundt og blabla....indtil min bopæl fik ny selskab som er comx..langt bedre og fejlfri...og endnu billere end de djævlen højtpris med tdc den grådige...
jo du klage over eller surmuler er dem pisseglade med dig..de tjener på dig...
så det er bedre med venligt stemmer så de hjælpe ad...

eller prøve med email
http://privat.tdc.dk/kontakt/

eller også skulle du prøve andre selskab som er endnu billigere...
stakkel dig!!

hav godt og godmorgen...

baxon7

Godkendelse af svar
Fra : aasenissum

Dato : 17-08-06 05:59

Tak for svaret Musling26,
jeg ser du er ny bruger, så et hjerteligt velkommen til dig..
vi har tænkt på kontant, men er kun kommet til mandens kontakt med ekstrabladet, som var med på den.
nu er det hele stillet i bero, da alt fungerer, som det skal.
måske begynder vi at gø igen, når vi ser, hvad der er trukket fra regningen.
go' morgen ...aase