/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
Fjernundervisning og Hf-kurser
Fra : elsborg1
Vist : 738 gange
30 point
Dato : 24-12-02 09:40

Jeg har hørt, at der udbydes fjernundervisning i Hf-enkeltfag.
Der skulle være en portal, der har specialiseret sig i psykologi og religion og som derudover tilbyder studiegrupper indenfor stressmanagement.
Er der nogen, der kender til denne portal.

Elsborg1

Accepteret svar
Fra : hfnetskole

Modtaget 40 point
Dato : 24-12-02 09:43

Hej Elsborg1
Det må være www.hfnetskole.dk, du tænker dig.
Vi udbyder hf-enketlfagskurser som fjernudnervisning.
Vi tilbyder også studiegrupper i stressmanagement på nettet.

Med venlig hilsen
www.hf-netskole.dk

Godkendelse af svar
Fra : elsborg1

Dato : 24-12-02 09:48

Tak for svaret hfnetskole.

Kommentar
Fra : hfnetskole

Dato : 31-12-02 17:01

Jeg gør lige opmærksom på at adressen til hfnetskole er

www.hf-netskole.dk

Kommentar
Fra : rymann

Dato : 14-01-04 22:31

kan man også tage fag på folkeskoleniveau på samme måde, altså som fjernundervisning?

Kommentar
Fra : hfnetskole

Dato : 15-01-04 09:22

Ikke på www.Hf-netskole.dk. De tilbyder pt kun fjernundervisning i psykologi og religion på gymnasieniveau. De regner udvide fagrækken i fremtiden. Jeg kan se på sitet, at der er ferielukket i øjeblikket, og at de begynder igen til september.