/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
SIpix Webcamera.
Fra : DADAY
Vist : 435 gange
40 point
Dato : 24-12-02 09:06

HEJ.
NAÅ MAN KØBER DETTE CAMERA, ER DER SELFØLGELIG EN INST. DISK MED MED DE PRG. MAN SKAL BRUGE, MEN IVISTA, SKAL MAN VEL BRUGE, OG DET HAR KUN EN PRØVETID PÅ 30 DAGE ( ER ET PRG. DER FÅR WEBCAM TIL AT VIRKE).
DET ER FOR DÅRLIGT, NÅR MAN HAR KØBT OG BETALT FOR CAMERA, AT DER ER NOGLE PRG DER ER TIDSBEGRÆNSET.
MIT SPØRGSMÅL ER: ER DER IKKE ET ANDET PRG. MAN KAN BRUGE I STEDET, DOWNLOADE ELLER SÅDAN NOGET, DET ER IRRITERENDE HVIS JEG SKAL TIL AT INVESTERE I NYT SOFTWARE.

PÅ FORHÅND TAK.. FLEMMING
GOD JUL

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-12-02 09:31

´hej Flemming

Hvorfor råber Du.???????? få så slået CAPS LOCK fra
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

glædelig jul

Søren Brix Nielsen
"DADAY" <DADAY.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:%yUN9.13414$Hl6.1468720@news010.worldonline.dk...
> HEJ.
> NAÅ MAN KØBER DETTE CAMERA, ER DER SELFØLGELIG EN INST. DISK MED MED DE
> PRG. MAN SKAL BRUGE, MEN IVISTA, SKAL MAN VEL BRUGE, OG DET HAR KUN EN
> PRØVETID PÅ 30 DAGE ( ER ET PRG. DER FÅR WEBCAM TIL AT VIRKE).
> DET ER FOR DÅRLIGT, NÅR MAN HAR KØBT OG BETALT FOR CAMERA, AT DER ER
> NOGLE PRG DER ER TIDSBEGRÆNSET.
> MIT SPØRGSMÅL ER: ER DER IKKE ET ANDET PRG. MAN KAN BRUGE I STEDET,
> DOWNLOADE ELLER SÅDAN NOGET, DET ER IRRITERENDE HVIS JEG SKAL TIL AT
> INVESTERE I NYT SOFTWARE.
>
> PÅ FORHÅND TAK.. FLEMMING
> GOD JUL
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : DADAY

Dato : 24-12-02 13:14

Det er klart, det er sk... irriterende når man sidder og roder med noget der bare ikke virker, det kender du vel godt.
Glædelig Jul
Flemming

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-12-02 17:38

In article <%yUN9.13414$Hl6.1468720@news010.worldonline.dk>, DADAY wrote:
> HEJ.
> NAÅ MAN KØBER DETTE CAMERA, ER DER SELFØLGELIG EN INST. DISK MED MED DE
> PRG. MAN SKAL BRUGE, MEN IVISTA, SKAL MAN VEL BRUGE, OG DET HAR KUN EN
> PRØVETID PÅ 30 DAGE ( ER ET PRG. DER FÅR WEBCAM TIL AT VIRKE).
> DET ER FOR DÅRLIGT, NÅR MAN HAR KØBT OG BETALT FOR CAMERA, AT DER ER
> NOGLE PRG DER ER TIDSBEGRÆNSET.
> MIT SPØRGSMÅL ER: ER DER IKKE ET ANDET PRG. MAN KAN BRUGE I STEDET,
> DOWNLOADE ELLER SÅDAN NOGET, DET ER IRRITERENDE HVIS JEG SKAL TIL AT
> INVESTERE I NYT SOFTWARE.

Hvis du vil have gratis software, så er Linux løsningen. Har også
support for en masse webcams.

--
To get blacklisted please mail to listme@listme.dsbl.org
Writing to the above address will blacklist your mailserver.
Hvis du skriver til ovenstående e-mail bliver din mailserver blacklistet.