/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Msn Messenger går ned
Fra : Kloffer
Vist : 459 gange
100 point
Dato : 14-08-06 20:49

MSN Messenger på min bærbare Acer Aspire går ned straks efter jeg har logget på.
Jeg har prøvet med flere forskellige profiler.
Jeg har prøvet med både 7,5 og M Live.
Jeg har prøvet med profiler som virker på andre computere

Noget på den bærbare - som iøvrigt kører andre programmer fint - hindrer Messenger i at starte op.

Hvad kan det være ?

Vh
Kloffer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-08-06 21:20

måske du skulle prøve at afinstallerer og så installerer igen

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 14-08-06 21:40

Har du en firewall kørende ? Jeg skal slå min fra for at kunne komme på hotmail, og læse mine mails. Måske samme problem du har.

Min firewall er fra e-trust.

Kommentar
Fra : Kloffer

Dato : 14-08-06 22:15

Jeg har prøvet at af- og installerer igen.
Den eneste firewall som kører er winXPs indbyggede. Den forhindrer normalt ikke messenger i at virke.

/Kloffer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-08-06 22:20

Prøv lige at bruge dette program, der forsvinder garanteret en hel masse unødvendigt, blive ikke nervøs selv om det kan se drabeligt ud

http://www.stevengould.org/software/cleanup/

Kommentar
Fra : dannyboysen

Dato : 20-08-06 10:28

Hej kloffer!

start med at afinstallere windows msn helt - og derefter installare MSN.

Du kopierer denne streng til kør og trykker Enter - genstart - geninstaller MSn:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove

Kommentar
Fra : Kloffer

Dato : 20-08-06 10:57

Til DannyBoysen
DU MÅ LIGE FORKLARE HVAD DENNE STRENG GØR ?

Vh Kloffer

Kommentar
Fra : dannyboysen

Dato : 20-08-06 11:44

Den streng afinstallerer windows messenger - det er nemlig et standard problem i WinXp at man har begge versioner kørende og det giver afbrydelser og fejl i MSN - du kan roligt køre den og så installere msn igen. Det er et kendt og anvendt fix til en standard fejl i xp - har selv anvendt den på flere computere og altid med success. ...MVH Dennis