/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Plastik propper
Fra : bhermann
Vist : 3587 gange
100 point
Dato : 14-08-06 17:24

Efter montage af vinduer med karmskruer nedsænket nogle mm i et hul i karmen har jeg brug for nogle propper til at dække hullerne. Kan ikke rigtig finde noget i byggemarkederne.

Kender nogle et sted på nettet, hvor de har et bredt udvalg?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-08-06 17:29

Sådan nogle dimser har jeg pakket for Expandet, de ligner nærmest plasticknapper?? jeg kan ikke se dem på deres hjemmeside, men du kan da kontakte dem

http://www.expandet.dk/sider/kontakt.htm

Da vi byggede udestue, skulle vi bruge nogle i træ, dem købte vi i vores lokale byggemarked

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 14-08-06 17:34

Jeg brugte blomsterpinde i den størelse og skar af.

Kommentar
Fra : bhermann

Dato : 14-08-06 17:36

Ja de ligner vel knapper - men med et cylindrisk rør på den ene side, som passer til hullet i karmen.

Hvilket byggemarked fandt I dem i ?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-08-06 19:23

Silvan har dem i forskellige farver og størrelser. (eller kan skaffe dem)
Jeg har to forskellige mærker, og kan ikke huske hvad der er købt hvor.
Fischer ADK 18 DB ART nr. 60 300 mine er brune til svenskrøde vinduer.
Upat Abdeckkappe URS/L DBR 18 mm
Jeg tror EXPANDET leverer dem sammen med skruerne.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-08-06 19:35

e.c. så du ikke et ord mere om de brune dimser, jeg var lige ved at spise dem, det lignede jo chokolade ikke nok med det, så var de møjbesværlige at have med at gøre. Vi har haft dem
som hjemmearbejde for under to mdr. siden, og de blev pakket i poser UDEN skruer i.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-08-06 19:42

OK så køber jeg de bege næste gang (linser uhm)

Men læg mærke til at det ikke er de samme til Tor-x og pozi-drive skruerne.