/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Radio
Fra : Mokof
Vist : 750 gange
25 point
Dato : 14-08-06 12:52

For nogen tid siden fortalte it eksperten i go'moren DK om en radio på nettet, hvor man selv kunne sammensætte sine programmer. Nogen der kan huske navnet på den ?

Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 14-08-06 12:55

Undskyld, fejlrubik. I finder nok ud af det alligevel.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-08-06 13:04

Jeg mener det er dab og DR. har lavet noget i denstil

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-08-06 13:04

Nåå hva pokker, der kan da også være nogle vandede programmer i radioen

Jeg ved ikke om det kan have noget med dette at gøre, jeg har ikke selv hørt det i radioen

http://www.freefiles.dk/dr/rabatten/Stationripper_dk_guide.pdf

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-06 13:29

Her kan du læse om de IT-programmer der har været i go' morgen Danmark

http://gomorgen.tv2.dk/it/

Accepteret svar
Fra : Dr.Disco

Modtaget 25 point
Dato : 14-08-06 15:40

Jeg tror det var denne her;
http://www.pandora.com

Der står dog at man skal bo i USA til at benytte den. Jeg har brugt den og opgav bare et postnr. i USA til at blive registret.
Citat
1. AUTHORIZED USERS

1.1 U.S. Residents; Age Requirement; Authority. In order to use any of the Pandora Services, you must be a resident of the United States of America and at least 13 years of age. You represent that (i) you have read and understood, and that you agree to be bound by, this Agreement and (ii) you are at least 13 years old. If you do not agree to, or cannot comply with, any of these terms and conditions of this Agreement, please do not check the acceptance box and do not attempt to access any of the Pandora Services.

Den er ellers ganske udemærket...

mvh. Dr.Disco

Godkendelse af svar
Fra : Mokof

Dato : 14-08-06 16:10

Det var lige nøjagtig den Dr.Disco. Jeg har nu ikke nogen problemer med at bruge den uden at opgive et postnummer.

Kommentar
Fra : Dr.Disco

Dato : 14-08-06 17:39

Citat
Jeg har nu ikke nogen problemer med at bruge den uden at opgive et postnummer.

Ja - men på et tidspunkt stopper den med at spille også skal man registreres...

God fornøjelse...