/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
tillykke stl_s
Fra : miritdk
Vist : 817 gange
100 point
Dato : 13-08-06 22:33

med et år på kandu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-08-06 23:04

også fra mig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-08-06 23:26

Kom igen når du har hår på brystet 1 år! du er jo en kylling endnu!

herfra

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-06 00:10

Tillykke med 1 års fødselsdagen!

Moster

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-08-06 00:25

Er der mere kage

med igår

---\-----!-----/---
----\----!----/----
-----\---!---/-----
------\--!--/------
-------\-!-/-------
--------\!/--------

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-06 00:27

bravo natmaden - de der tulipaner er ski flotte

og ja nu var det jo igår

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-06 00:28

Jeg har vist allerede sammen med natmaden 'været' der, men derfor kan jeg jo godt sige tillykke igen ...og mange TAK for din indsats her på boardet.

Jeg aner ikke hva' vi sku' gøre uden folk som dig stl_s, als, arlet og lengenberg, når det kommer til sikkerhedsspørgsmål?

Hils gutterne og gutinderne på http://www.spywarefri.dk/ fra en flok glade amatører på http://www.kandu.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-08-06 01:18

Miritdk du må lige huske

Citat
Gud sagde til æslet: Du skal kaldes et æsel. Du skal knokle dagen lang og
blive kaldt dum som tak. Du skal blive 20 år gammel.

Æslet svarer: Argh, det lyder ikke som et godt liv. Kan vi ikke sige at jeg
skal blive 5 år? Gud accepterede.

Så skabte Gud hunden. Gud sagde: Du skal kaldes en hund, leve som et
underkastet dyr, leve af rester ved middagsbordet og passe på huset. Du
bliver 35 år gammel.

Hunden svarer: Kan vi ikke sige at jeg skal blive 15 år? Gud accepterer.

Så skabte Gud papegøjen. Gud sagde: Du skal kaldes papegøje. Du skal sidde i
et hjørne af stuen og gentage alt hvad folk siger, til stor irritation for
alle. Du skal blive 75 år.

Papegøjen: Kan vi ikke nøjes med at jeg bliver 50 år? Gud accepterer.

Så skabte Gud manden... Gud sagde: Du skal være et menneske, manden, du skal
leve det gode liv. Du skal være klog og intelligent og du styrer og
bestemmer over denne verden. Du skal leve i 20 år.

Manden: Det lyder som et rigtig godt liv, men kan det ikke vare lidt
længere? (det er så her manden bruger sin intelligens for første gang)

Manden: Kan jeg ikke få de 15 år æslet ikke ville have, de 20 som hunden
afslog og de 25 år papegøjen ikke havde lyst til?

Gud accepterede...

...

Derfor lever manden et dejligt liv indtil han bliver 20. Så bliver han
gift. De næste 15 år knokler han dagen lang og bliver kaldt dum som tak. Så
får han børn, lever af rester fra bordet og passer på huset de næste 20 år.

De sidste 25 år sidder han i hjørnet af stuen og gentager alt hvad folk
siger, til stor irritation for alle....

________________
| Er der mere kage|
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-06 11:50

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-08-06 12:27

STL

Ps. Kagerne spiste jeg vist.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-06 16:05

sku´da heller ikke undre nogen hvis du har e.c - skam dig

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-06 16:42

Hvilken slags kager var det? Kan vi få opskriften? Hvordan så de ud? Kan de fryses? (hvis nu natmaden og e.c ikke hár været der).....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-06 17:03

ohhhh moster glad - nu fik du ram på min søde tand - og ikke om jeg giiiiiiiiiiiiiider hverken bage eller købe kage lige nu - håber filene stl_s har noget tilbage

(de ligger nok forsvarligt i sikkerhedsboksen)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-08-06 17:31

Her er lige en gave: www.hirsenet.dk/gave.htm

Vær lidt forsigtig med at pakke den ud.

Den vil ligge et par dage til fødselsdagen er godt ovrestået.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-08-06 17:52

Hov-hov e.c Jeg vil altså ikke pakke andres gaver ud

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 100 point
Dato : 14-08-06 18:42

Tusind tak allesammen, for pæne ord og gaver. Jeg er helt rørt

Og kom så bare med Hijackthis logs

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-08-06 19:12

Den er ikke til dig Natmad.
Det er en slags fysisk hardwarevirushijacktrojaner som angriber indefra og ud.
Jeg tænkte at det lige måtte være gaven til STL

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 14-08-06 19:23

e.c -> Der lå faktisk en CD i skuffen, som jeg har været for doven til at tage ud, så tak for det

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-08-06 19:32

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-06 20:06

Citat
Og kom så bare med Hijackthis logs

det var jo nemt - hver gang nogen har problemer og skal lave en log smider man da bare loggen herind - nænæænænæ - det er spam og det er forbudt

et gæt/spørgsmål - sendte e.c dig en drillefil der åbnede for cd drevet ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-06 20:07

hvordan var det nu med den kage ???

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-06 20:09

Tak for svaret stl_s. selvom du ikke inviterede til kage

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 14-08-06 20:09
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-08-06 20:13

Der mangler flødeskum og nødden til den kage.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-06 20:15

Der er ting her il ivet, man kun kan drømme om.....suk........Truntes Vulkankage........

http://www.kandu.dk/Tip13713.aspx

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-06 22:19

stl_s -> http://www.bolleroglagkage.dk/sider/lagkage.html

</HANDLER SELV I SPAR>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-06 23:27

ajiiiiiiiiiiiiiii - ingen konditorer det har åbent på denne her tid - øv - den kage kan man jo gemme rigtig længe - (de kager)

jeg vil have is !!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-08-06 23:51

Jeg skal på skrump bare af at ha læst din opskrift Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-08-06 00:03

Ja, jeg kan også mærke det blopper ud alle vegne - puhhha...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-08-06 00:10

Tror man skal tage en løbetur før man spiser den! Bagefter er det jo umuligt! Mmmm!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-08-06 00:16

Go' idé, tedd - go' tur, tedd!

Pas på at låse din dør omhyggeligt, så der er noget tilbage af kagen, når du kommer halsende hjem.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-08-06 00:24

Ja det kan godt være jeg skulle tegne en indbosforsikring først

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-08-06 00:50

Om ikke for andet så for kagens skyld...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-08-06 08:19

Det nytter ikke noget Tedd. Kagespiserfolket kan komme ind overalt, vi har udviklet en speciel teknik.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-08-06 08:59

hvorfor kan jeg ikke forestille mig nogen tage en løbetur FØR kagespisning ???

BTW - nogen har altså ædt mine is - så igår sad jeg der og gloede efter - nå ja ingenting og drømte og kager og is og - åhhhh alle de der gode sager

det er overhovedet ikke sjovt bare at drømme om dem - men sikkert sundere

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-08-06 10:30

Ja, se det positive i situationen, miritte....... jeg føler med dig....