/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Polterabend !
Fra : nullerbullerpige
Vist : 664 gange
100 point
Dato : 13-08-06 19:58

Hej!
Vi er 4 piger som er igang med planlægningen af en polterabend. Vi vil selvfølgelig give vores veninde en aften hun aldrig vil glemme. Vores problem ar bare at da vi kun er 4 er det et problem med pengene, så for dyrt må det helst ikke blive.
Polterabenden ska lholdes på Falster og der sker ikke ligefrem det store, så er der ikke nogen som sidder inde med en til flere geniale ideer?????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-08-06 20:09

I har da muligheden for at komme til at dyste på gammeldaws maner, er der ikke noget om, at i har et middelaldermuseum med ridder osv

Det behøver da heller ikke være så "livligt" for at blive en rigtig god dag, hva' med at bowle, eller sende bruden til en kosmetolog (et stykke tid i forvejen, så huden kan komme sig inden brylluppet)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-08-06 20:21

I kan sende hende med sidste færge til langeland dagen før bryllup..............uden penge.
Skægt ikke.

Kommentar
Fra : ypsiQ

Dato : 14-08-06 12:21

Jeg har da et par forslag i den frække afdeling:

Book et frækt homeparty:
http://www.bonami.dk/default.asp?l=da&tab=bon&p1=ShowProductGroup&p2=16

eller sæt en profil ind på scor, hvor I søger noble/frække/forførende/fodelskende,....... opvartere til aftenen og lad dem medbringe og servere middagen m.m. Tro mig: der er mange der vil tage imod et sådant tilbud med kyshånd

eller samme fremgangsmåde, blot hvor I søger en mandlig stripper, fyrer til at give Jer/Bruden en lækker massage eller lignende.

I kan også lave en festlig kostumeaften for ca. 1000kr. pr. prs. se:

http://www.kostumemagasinet.dk/

Rigtig god fornøjelse
fra
ypsi Q

Kommentar
Fra : fjendsbo

Dato : 14-08-06 12:36

på min polterabend var vi ude og klatre ved en spejdergruppe med egen klatrevæg. skide sjovt for alle der var med, og jeg kan ikke forstille mig at det har kostet alverden set i forhold til hvad en professionel klatreklub koster.

tænk lidt kreativt og kontakt foreningslivet i jeres lokalområde, det kan være rideklubben, sejlsport, mavedans (et hit til min søsters polterabend, men ved ikke omd et findes på falster) eller hvad ved jeg. ofte er det billigere i foreningerne, end det er ved de kommercielle eventburoer.

god fornøjelse og held og lykke