/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Vion vindmåler C6500
Fra : 6828
Vist : 982 gange
100 point
Dato : 13-08-06 18:57

Hej alle
Kan i hjælpe mig.Jeg har købt en Vindmåler vion c6500 hos Palby marine. Der var ingen dansk brugsanvisning med. Det klager jeg over og de lavede en til mig, men den er ikke ret god
er der en der kan forklare mig hvordan jeg får vindgiver og display til tale sammen
eller en der har en bedre dansk/norsk brugsanvising. Jeg ved at Marineworld også sælger dem
hilsen 6828

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-08-06 19:32
Kommentar
Fra : gossip