/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Pænt FARVEL til stimo1
Fra : molokyle
Vist : 1171 gange
109 point
Dato : 13-08-06 08:46

Da jeg jo er blacklistet af stimo1 kan jeg ikke deltage i: http://www.kandu.dk/spg92161.aspx

...men vil istedet komme med 'afskedssalutten' hér

Tråden er åben for såvel stimo1, som andre stimo1 måtte have udelukket for deltagelse

For det første vil jeg rose stimo1 for at være konsekvent: Bliver stimo1 sagt imod i egne tråde? Så vanker der garanteret en blacklistning.

For det andet vil jeg til stimo1 oplyse at: For 99% af alle som gør et 'nummer' ud af at ville fortælle den undrende forsamling at man forlader kandu.dk, er der en tilbagefalds procent på 100. Enten i form af en lazarusagtig genopstand af profilen eller i form af en profil med et nyt nick. Dette viser erfaringen.

For det tredie: Langt størsteparten af de faste og seriøse kandu brugere er bedøvende ligeglade med om dine point går til spilde stimo1. Måske lige mig undtaget. HIT MED DEM !!!

For at stimo1 ikke skal 'belemres' med alt for mange ubrugelige superpoint, nøjes jeg med at sætte dette 'spørgsmål' til 10 af slagsen. Skulle stimo1 mod forventning, se sig højt hævet over en sidste 'debat' med en blacklistet og ikke vil nedlade sig til at deltage, så foreligger muligheden for point forhøjelse, hvis der skulle være 'stemning' for det? ..og der er der jo nok. Alt andet ville undre mig meget

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 13-08-06 09:33

Tihi... jeg har lige prøvet at blive blacklistet for første gang!! Det minder mig om dengang i folkeskolen, hvor gymnastiklærer Jens fangede mig og min veninde på gangen i frikvarteret - Og sendt på kontoret med røde ører....

Jeg må være en styg styg vaxen

Molo - mon ikke Stimo bliver hængende? Som du selv skriver, er der stor risiko for tilbagefald... Han skal bare have lov til at være lidt muggen i krukken

Vaxen

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 13-08-06 09:44

Nåe, ham dér cowboy´deren in spe, jeg tænker på profilbilledet.
Ja, jeg er da også blevet blacklistet af ham, endda uden at have snakket med ham i nogen tråde, deltaget i en andens tråd begge, men ikke udvekslet. Så jeg gætter på, at det er noget med nogen meninger jeg har udtrykt han ikke bryder sig om, kan jo se på nogen af hans egen udtalelse, at der er en del forskel på vores syn omend, der er tale om ganske få tråde som hans bedømmelse/fordømmelse kan være uddraget fra.
Så det er nok en "blessing in disguise" at han har blacklistet mig.
Mon det giver ham fred i sindet at blackliste os ?
Jeg blacklister selv dem der mobber mig eller andre og som det ikke hjælper at prøve på at få til at stoppe. Men folk der har et andet politisk ståsted eller eller fra min side set divergerende opfattelser kan jeg godt rumme. Ellers ville vi jo være ude i det fanatiske, hvor fanatikeren slet ikke gider høre på nogen, der har en anden mening end ham selv.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 13-08-06 09:48

Stimo, du ka´ikke slå os ihjel, vi er en del af dig selv

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 13-08-06 09:56

Måske kommer han tilbage som

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 13-08-06 09:58

ARRRJ!!!

Stimo1 har sørme også blacklistet mig i den tråd, som jeg formoder startede denne lille fest.... Jeg aner ikke, hvad den handler om....

Hm.... Så har jeg prøvet det TO gange inde for et døgn.....STYGGE STYGGE Vaxen!!

(Min husbond er ikke blacklistet.... Gad vide, hvilke kriterier, der er blevet brugt )

Vaxen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-06 10:05

Hmmm.

Har endnu IKKE prøvet at blackliste nogen. Hvad skulle formålet også være

Folk skal da have lov til at komme med deres ytringer.

Kandu som videndatabase er alligevel så som så.

I øjeblikket viser statestikken at 2 er online

Om lidt er det 400......

På kandu får man som regel svar på akutte spørgsmål som de fleste andre alligevel ikke kan bruge til noget.

Af og til dukker der da også link op man ikke lige selv havde og som kan være udmærkede.

Hvad angår medlemstallet på kandu, er der ikke meget over 50 (selvom statestikken viser noget andet).

Stiller man et spørgsmål (ligegyldigt hvad) er det næsten altid de samme 5-10 personer der svarer (vi må jo være experter i alt ).

Jo ......... KANDU kan være god underholdning til tider, og absolut i toppen af de tilsvarende sider jeg kender til.

At stoppe er utopi - før eller siden vender man tilbage - om ikke andet så af nysgerrighed

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-08-06 10:19

Skal det her være en hulketråd fordi man ikke kan deltage i et spørgsmål til 500 point

For 2 uger siden gad stimo1 heller ikke være bruger på kandu, men det er først nu der bliver oprettet en farveltråd.

Blacklistet af stimo1 eller ej er for mit vedkommende uden betydning, da jeg alligevel ikke ville deltage i spørgsmålet. Jeg er træt af alle de farveltråde, som kun bliver oprettet for at gøre opmærksom på sig selv, så brugerne kan sidde og sige "Bliv dog, her er ikke så slemt"

Til orientering er jeg blacklistet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-08-06 10:23

vaxen er du også blevet blacklistet af stimo1? ...som jeg kan forstå at mulberry er?

Jeg ved positivt at det er BertelBrander også

stimo1 skal da også have den ros at han står ved hvert et ord han ytrer:
Citat
"... i så fald er du småt begavet (det kan heller ikke diskuteres)"

"Det kan jo næsten kun skyldes, at du er enig med molokyle. I så fald må du jo også være dum"

"Når man mener med rette at kunne tillade sig at svinne andre til på den måde, så ér man et dumt svin"

Så vidt jeg ved var BertelBranders og min 'fadæse' at vil tillod os at fremsætte og forsvare synspunktet:

Abu Laban og Søren Krarup er begge fundamentalister.
Bare surt jeg ikke også nåede at tilføje Jesper Langballe samt Paven til listen over offentlige personer, som bruger et religiøst fundament for at forsvare deres politiske synspunkter og forfægte andres !

Det må også være surt at ryste et æbletræ, blot for at få et rådent æble i turbannen. Uspiselige meninger skal da klart udelukkes fra en fordomsfri debat

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 13-08-06 10:28

Molo, jeg er blacklistet i et gammelt lukket spørgsmål (som jeg ikke har deltaget i) - så vidt jeg ved er jeg ikke i de der to film-ting....

Det er DRAMA, det er det....

Jow jow, der sker ting på Kandu

Vaxen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-08-06 10:28

refi -> Jeg giver dig ret, hvilket jeg også tidlige har påpeget i et indlæg:
Citat
Iøvrigt finder jeg det 'morsomt' at en bruger blacklister den deltager i en debat, hvis synspunkter ikke harmonerer med brugerens egen virkelighedsopfattelse. En beklagelig udvikling hvis det skal være gældende dagsordenen i dansk politik at man sætter politiske modstandere uden for indflydelse ved ikke at lade dem komme til orde. Især når det kommer fra en mand hvis politiske bagland bryster sig af at være forsvarere af ytringsfriheden.

ans -> Nej det er absolut ingen hulketråd
..og: Velkommen i 'klubben'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-06 10:41

Lige præcis det jeg mener "molo".

Hvis vi alle havde samme mening levede vi jo stadig i stenalderen...

Det er jo netop de forskellige meninger/ideer der skaber nyhederne og nysgerrigheden til at "grave" videre.

En anden ting er så at "sproget" at og til er lidt "afsporet".

Men derfra og til at blackliste en bruger

Der har gennem tiderne været MASSER af den slags brugere, og det skulle ikke undre mig om de fleste er de samme 5-10 personer der blot dukker op under andet "nick".

Der er da flere af slagsen i øjeblikket hvor blot ordlyden og måden der bliver skrevet på helt klart viser dette.

Har vi ikke en "kat" der har fået killinger

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-08-06 10:41

Denne tråd er blot oprettet for at overbevise stimo1 om at man ikke kan (black-)liste sig ud af bagdøren, i et lønligt håb om at få ret ...eller hvad årsagen nu er? For mig står det hen i det uvisse hvad du egentlig ville opnå med disse åbentbart om sig gribende 'sanktioner' stimo1?

Hvis det var for at 'lukke munden' på berørte brugere? Så må jeg tilstå at jeg tror du kæmper mod vindmøller, som en anden Don Quichotte.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-08-06 10:49

vaxen

Hvis stimo1 har blacklistet dig generelt, så kan du jo ikke deltage i nogen af trådene, som er oprettet af stimo1. Du kan heller ikke købe dig til lukkede tråde eller bedømme tip.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 13-08-06 10:50

Citat
10:41

Godt gået!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-08-06 10:58

Nøørrrjj....så har I godt nok ikke været SøøøJjj' .......når I er BL'et af stimo1

Det er jeg ikke engang

Men bortset fra det, så synes jeg det er møgirriterende, at der ikke er en funktion under ens profil, der viser hvem der har Blacklistet en

Jeg har da opdaget et par stykker af slagsen, både nogen der ikke kunne tåle når man siger sin mening, ...og så nogen man aldrig nogen sinde har deltaget i et spørgsmål sammen med, og underligt nok ofte helt nye profiler, så måske er det en ikke så utænkelig teori:

Citat
Hvad angår medlemstallet på kandu, er der ikke meget over 50 (selvom statestikken viser noget andet).

Citat
Stiller man et spørgsmål (ligegyldigt hvad) er det næsten altid de samme 5-10 personer der svarer (vi må jo være experter i alt

Selvfølgelig er vi det

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-08-06 11:02

dova -> Man burde ikke blot under egen profil kunne se af hvilke brugere man er blacklistet. Man burde også under andre brugeres profiler kunne se hvem DE har blacklistet. Dermed er man på 'det rene' med om man deltager i en cencureret debat eller ej og forholde sig dertil.

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-08-06 11:45

Æv hvor er i tarvelige, at lave denne tråd.

Her går jeg rundt som den eneste der er blacklistet af ham der vender ryggen til os alle
.............................troede jeg.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-08-06 12:15

Et tu e.c ?

Hvor 'ond' ka' man være?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-08-06 12:18

A kutte la' vær.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-08-06 12:19

Det ku' jo være at stimo1 i virkeligheden vil forlade os (..vor synd?) af ren og skær ensomhed?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-08-06 12:28

Hvis du har ret i det Molokyle - så hermed en undskyldning til " stimo1 "

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-08-06 12:38

For hvad e.c ?

..for at du er 'kommet til' at skrive din mening?

...eller har du været 'fræk'?

...socialist?

...eller noget?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-08-06 12:46

Ps. Nu har både du e.c og jeg flere profiler at 'gøre godt med', hvis man da eller gad at spilde kræfter på en i forvejen formålsløs debat.

Så mon ikke de dersens (black-)listesko hurtigt går af mode?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-08-06 13:16

Øh - det ved jeg ikke.
Hvad er socialist for en størrelse.
jo det går nok af mode en dag.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 13-08-06 13:40

Det her er vist for indviede.

Men helt ærlig, jeg kan da ikke forstå, at I mobber stimo - jeg mener det!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-08-06 13:57

Ok pirt03 - jeg aner ikke hvorfor jeg er blevet blacklistet af stimo1
Det har måske noget at gøre med firmareklame her på Kaandu........jeg ved det ikke.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-08-06 14:23

I kan bare opføre jer ordenligt kan I!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-08-06 14:29

Molo - ska' vi smutte en tur over i Tedd's spørgsmål og blive blacklistet.
Vi må have en ny pointtavle med blacklistet af flest brugere.

Og de sølle påænger som Tedd uddeler kan du få af mig Molo.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-08-06 14:33

Hvorfor dog gøre så stor ståhej ud af at være blacklistet af en bruger

Ville du molo bare ha' bekræftet at du ikke var den eneste, der ikke kunne deltage i et spørgsmål til 500 point. Nåhh nej, det var ikke derfor, det har du jo skrevet.

Så glæd dig over at du i denne tråd kan skrive hvad du lyster uden at blive blacklistet.

Som tidligere nævnt, så er det for mig ligegyldigt at jeg er blacklistet af stimo1, for farveltråde er bare så at det er for
dyssende.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 13-08-06 14:53

Jeg forstår ikke det her blackliste-noget....

Min søde husbond har lige luret den tråd igennem, som jeg er blacklistet i. Den eneste fra Stimo1, i øvrigt, alle andre kan jeg sagtens deltage i.

Men - i den tråd er der hverken nogen Molo eller nogen e.c. Og heller ikke BertelBrander figurerer der - og jeg gør så heller ikke.... Der er heller ikke nogen, der er sure.... Så jeg fatter NADA!!

Er I andre generelt blacklistet eller bare fra en tråd? Og hvilken tråd er det så, hvis det er tilfældet?

Vaxen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-08-06 15:00

Der er jo to slags
Jeg er fra alt hos stimmo1
Men ellers kan man nøjes med at fra et enkelt spørgsmål.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-08-06 15:05

vaxen

Hvis du generelt er blevet blacklistet af en bruger kan du godt læse "spørgsmålet" men ikke komme med kommentarer. Du kan heller ikke købe spørgsmålet, hvis det er lukket.

Citat
alle andre kan jeg sagtens deltage i

er det spørgsmål fra stimo1 ???? eller er det fra andre brugere.

Det er kun den enkelte bruger, der kan blackliste dig i de spørgsmål han/hun stiller.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 13-08-06 15:14

Ans, det er et gammelt lukket spørgsmål fra Stimo1, som jeg ikke har deltaget i, som jeg er blacklistet i. Andre spørgsmål - eksempelvis de farvel-ting, han har lavet, dem kan jeg godt være med i... Hvis det var det, jeg ville....

Men ok - så man kan enten blive blacklistet helt i forhold til brugeren, eller bare i en enkel tråd...

Så blev jeg da så meget klogere

Så sidder jeg tilbage med det hyggelige tankespind, der omhandler andres måde at tænke på
Hvorfor det lige var, at jeg blev blacklistet i en tråd, jeg ikke har deltaget i....... Ikke fordi, det betyder noget som helst - det er såmænd ren nysgerrighed på menneskers handlemåder

Vaxen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-08-06 15:19

vaxen

Så er du jo ikke blacklisten fra han farveltråd, hvis du godt kan deltage i den, hvorfor er du så i denne tråd

Citat
Men ok - så man kan enten blive blacklistet helt i forhold til brugeren, eller bare i en enkel tråd

nemlig

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 13-08-06 15:23

Det var en tilfældighed, såmænd.... Det var jo fordi jeg var ganske jomfruelig indenfor området for et døgn siden....
Det var først senere, at jeg fandt ud af, at jeg åbenbart havde mistet min jomfruelighed tidligere

Så tror jeg også, at jeg synes at denne tråd er sjovere end Stimo1's farveltråd.... Jaaa...jeg befinder mig ganske vel her blandt udskudende!!! Bøllerne!! Dem de andre ikke vil lege med!!!

Ja, det er vist her, jeg hører til

Vaxen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-08-06 15:28

Har I rygmærke?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-08-06 16:09

Jeg har flere mærker på ryggen end du bryder dig om at høre om Tedd. Det er nærmest striber.
Men nu må jeg også snart se at få støvsuget mit værelse.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-08-06 16:46

ans -> http://www.kandu.dk/spg92166.aspx#1001709

Jeg gør ingen ståhej

Jeg gør såmen bare opmærksom på din observation:
Citat
Så glæd dig over at du i denne tråd kan skrive hvad du lyster uden at blive blacklistet.

...selvom brugere nu kunne blackliste mig for udtalelser i denne tråd også !!!
Om man deltager i en tråd eller ej, om man har oprettet tråden eller ej, så har det har ingen betydning for om en bruger har 'lyst' at blackliste en anden bruger ...eller ej

Under alle omstændigheder er det censur at stille et spørgsmål og samtidig have udelukket andre brugere for at svare, uanset hvad 'blacklistningen' skyldes !

..i mine øjne kommer stimo1 ik' til at 'savnes' i min forestillingsverden om en ligeværdig debat på individets præmisser.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dortehou

Dato : 13-08-06 17:00

ØV han er smuttet, så jeg nåede det ikke.

til alle i andre som nåede det, og derfor ikke kan læse hans tråd : Hold da op for en afskeds salut. Om 5 minutter har han bare GLEMT os - han vender tilbage til det virkelige liv. SNØFT

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-08-06 17:26

stimo1 stopper da ikke, hans nysgerrighed er for stor han er logget på endnu og har blacket mig i sine to seneste spørgsmål efter at han har godkendt svar

Kommentar
Fra : dortehou

Dato : 13-08-06 17:29

Hej Bent

Dvs jeg endnu har chancen for at blive medlem af det gode "sorte" selskab?

Jeg vil ik holdes udenfor.Øv

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 13-08-06 17:29

Hoooov! Nu er jeg også lukket ude af de andre spørgsmål....

Nå men, så hej hej Stimo1....

Det var sandsynligvis hyggeligt at møde dig..... Hvis jeg har mødt dig før herinde.... Gad vide, om jeg nogensinde er løbet ind i Stimo??

Nå pyt....

Så længe vi er glade

Vaxen

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-08-06 23:02

ja bare så længe vi har det sjovt..og ikke der er nogen der bliver kede.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-08-06 23:30

bentjuul -> Også dig?

..at stimo1 ikke dukker op her skyldes altså IKKE at jeg har blacklistet ham. Bare så I ved det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-08-06 23:45

molo

Jeg tror nu heller ikke at du ville blackliste en bruger

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=252774 jeg tror ikke at (han) vil kommenterer denne tråd.

Så må I godt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-08-06 23:48

Tak ans

Jeg vil også se dyner

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 14-08-06 07:35

- Easy come
- easy go.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-08-06 09:31

Det er en flot opsats "Profilen er lukket" - men det er den ikke, for man kan skrive til profilen,
ser det ud til..................dog har jeg ikke prøvet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-06 10:05

Den er ikke mere lukket end at den har været logget på d.d.

Der bliver sikkert samlet sammen til endnu en farveltråd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-08-06 11:26

Hvad blev der af det pæne farvel? Eller var det ironisk ment? Hvad ved jeg, jeg opfører mig jo altid pænt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-06 22:14

tedd -> Jeg gætter på; du ikke er BL'et .....endnu?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-06 22:35

Hurra... for 2. gang er det lykkedes mig at blive 'lyst i ban'...nemlig af :

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=251881

...hér: http://www.kandu.dk/Spg92055.aspx

2 gange på ingen tid: Jeg ka'næsten ik' få luft !!

...bare vent

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-08-06 22:55

Tror ikke du er blevet blacklistet Molo! I det her tilfælde er det nærmere censureret

Kommentar
Fra : moderator

Dato : 14-08-06 23:19

tedd -> Nu sér vi

moderator

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-08-06 23:21

Hm!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-08-06 23:28

molo

Hvorfor går du så højt op i om en bruger har blacklistet dig.

Troede du at du var så enestående at ingen ville blackliste dig

Det er og bliver en hulketråd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-06 23:34

ans -> Ok.

..så forhøjer jeg påængårnø

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-08-06 23:38

Er du ude på at blive blacklisted af Molo, ans!! Det ville sg da være grineren i dobbeltmoral fra hans side!!

Jeg er med!

Kommentar
Fra : Dr.Disco

Dato : 14-08-06 23:59

Mon han mener det?
Citat
stimo1

Citat
Beskrivelse
Profilen er lukket den 13. 08. 2006
[Password ændret til 20 tegn og kasseret]

Citat
Seneste login : 14-08-2006

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=252774

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-06 00:25

Dr.Disco -> Det er d. 15 idag

..stadig ingen stimo1

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 109 point
Dato : 15-08-06 08:14

Øv jeg kom til at blackliste mig selv, og kan nu ikke komme ind og ændre det.
Måske skulle man oprette et par profiler til, som jeg kan sortliste.

Ps. I denne tråd kan man måske få poængernø.............................sort.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-08-06 09:47

Æv e.c jeg kom først, min udbyder syntes bare at de ville overholde deres nedetid

Personligt har jeg hjulpet stimo1 på vej , ved at forklare ham hvordan han udelukker sig selv.
Måske det virkede for han har da ikke givet en tilbagemelding
Nå men for en sikkerheds skyld så kom han i den sorte bog.
Ja man må jo hjælpe hvor man kan.

Molo, pyt mæ påængerne bare jeg får MINE 5 STJERNER

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-06 09:52

Hér e.c. ..... hvisker; men sig det ik' til nogen shhhhhhhhhhh.........................

ALLE -> Jeg holder lige en smule igen de kommende dage grundet et dødsfald
Jeg skal lige sunde mig lidt, men kigger da forbi af og til. I er velkomne at kontakte mig med private indlæg, hvis I sku' ha' de lyster.

Kærligst </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-08-06 10:12

Hov-hov-hov, jeg har jo dårligt læst tråden færdig

hæ-hæ e.c 3 stjerner.. det trækker ned

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-08-06 10:53

kondolere molo

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-08-06 12:49

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-08-06 13:44

Æv ec , ja jeg gider ikke engang sætte til dit navn.
Er duklarover at jeg lige har betalt 9-11 påænger for bare at se ""

ÆV
Målåkøle duer dybt urætferdyg, seælv mit eget m8undvand smager af... af... ja det smager sgu forkert !
Mit liv er gået i grus, i er alle sammen grålistede !

Altså foruden mig selv og så hende dersen skede-karina
ja og misspine ...