/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
service betaling igenigen
Fra : aasenissum
Vist : 522 gange
20 point
Dato : 13-08-06 07:10

nul telefonforbindelse til fastnettet igen!!!!!
stiller ikke spørgsmål - trænger blot til et trøstens ord - suuuuk
se tidligere indlæg, som jeg ikke kan finde ud af at lave linket til denne omgang her..

Kommentar
Fra : iah

Dato : 13-08-06 08:17

Måske dette indlæg du tænker på?

http://www.kandu.dk/Spg91746.aspx

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 13-08-06 08:27

nemlig iah, jeg er tilpas imponeret

Kommentar
Fra : iah

Dato : 13-08-06 09:28

Citat
nemlig iah, jeg er tilpas imponeret

Det er såmænd ikke særlig kompliceret.

Du går bare ind i din historik (klik på dit eget nnavn i boksen) så finder du dine egne indlæg samt dem du har været indvolveret i.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-08-06 12:35

Når du så har fundet den side som du vil linke til.
Så h-klik på indholdet i adresselinien og vælg kopier.
Nu har du den adresse hængende i udklipsholderen.
så skal du bare stå der med musen hvor du vil indsætte det link
enten h-klik og vælge sæt ind
eller bruge tasterne ctrl+v
Vupti nu har du det link sat ind.

Kommentar
Fra : annfriis

Dato : 13-08-06 13:07

aasenissum, har g.d. modtaget endnu et exempel på TDC opførsel:

"Til din orientering udgør dit forbrug på mobilnummer xxxxxx i perioden fra 01-04-2006 til 30-06-2006 0,00 kr., det er under TELMOREs minimumsforbrug på 50 kr.

TELMORE har derfor trukket et administrationsgebyr på 7,50 kr. på din TELMORE konto. Beløbet dækker TELMOREs administrative udgifter på dit TELMORE nummer. Se i øvrigt beskrivelse af minimumsforbrug nederst i denne e-mail."

Telmore er jo blevet opkøbt af TDC

Det skal lige siges at mobilos har været i udu og det tog MEGA lang tid at få den fixet

.... hvordan kan man i øvrigt have administrative udgifter når der ingen aktivitet er

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 14-08-06 19:52

stadig ikke telefonforbindelse - sikkert ikke før efter d. 25. aug. dvs. 25 dage uden mulighed for andet end de dyre mobiler.
hvordan kan vi ramme tdc?
vi abonnerer for ca. 2200 kr. i kvartalet.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-08-06 19:58

Hov er det en firmatelefon - så gør endelig opmærksom på det.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 14-08-06 22:26

nej - fastnet, mobiler, adsl. såmænd.
vi overvejer stærkt at flytte, men I kender sikkert den der med, at nu har vi i så mange år....blabla. så, vi bliver. under devisen: man ved, hvad man har...

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 20 point
Dato : 14-08-06 22:37

Citat
nul telefonforbindelse til fastnettet igen!!!!!
stiller ikke spørgsmål - trænger blot til et trøstens ord - suuuuk

Det får du jo ingen forbindelse af - og ingen spørgsmål intet svar...

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 15-08-06 07:20

du har da ret iah - det hedder måske et nyt indlæg - tjah, men hvem gider blive ved ....
det kan selvfølgelig komme an på en prøve.

Godkendelse af svar
Fra : aasenissum

Dato : 15-08-06 07:42

Tak for svaret iah.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 15-08-06 07:48

Det var en fornøjelse...

Kanske du skulle overveje et andet selskab?