/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Unlock af mobil
Fra : metalfaust
Vist : 488 gange
50 point
Dato : 13-08-06 02:10

Jeg står og skal købe en mobil, sandsynligvis en SonyEricsson, som jeg ønsker at få unlocked. Jeg bor i Kbh, er der nogle steder/sider, der kan anbefales? Hvad er risikoen ved unlock? Kan mobilen f.eks. gå helt kold?

Kommentar
Fra : O.B

Dato : 13-08-06 09:04

prøv www.dkunlock.dk og efter du er fra København,er der mange muligheder.

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 13-08-06 09:29

Hej.
Du kan prøve denne side http://www.online-unlock.dk/

Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 13-08-06 10:50

Dumbo2 det er kun til Nokia, og de kan gratis unlockes på www.trycktill.se eller www.tekit.dk

men nærmeste unlocker finder man på www.find-unlocker.dk eller på www.dkunlock.dk

og ellers hvis du bor i nærheden af Horsens, så det www.d9n.dk

vh
D9N

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 13-08-06 10:57

UPS det havde jeg ikke lige set.

Kommentar
Fra : metalfaust

Dato : 13-08-06 14:24

Ok tak, men er de rnogen risiko for at tlf går i stykker?

Kommentar
Fra : metalfaust

Dato : 13-08-06 14:48

Der er tale om telefonen SONY ERICSSON W300I...

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 13-08-06 14:56

Hej.
Jeg har unlock en del mobiler for mine børn og der er aldrig sket noget. Det har lykkes hver gang. Har også brugt de sider som D9N har skrevet om.

Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 13-08-06 17:53

Metalfaust ikke hvis du bruger en som giver garanti , jeg har smadret 2 telefoner på de 5 år jeg har unlocket , og har måtte købe nye telefoner ... og sådan skal det bare være *S*
men du kan se det på de 2 unlock søgesider om hvem der yder garanti .

D9N

Kommentar
Fra : metalfaust

Dato : 13-08-06 21:13

Jeg kan hverken finde nogen som yder garanti eller kan unlocke en sony ericsson w300i...
Måske man bare bør bide i det sure æble og betale telia de 500,- :(

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 13-08-06 21:22

hmmm så har du vist ikke kigget godt nok ...

for jeg kan sagtens unlocke den ... og det står også på www.find-unlocker og www.dkunlock.dk bor du ik i nærheden af Horsens så sender du bare telefonen *S*

D9N

Kommentar
Fra : metalfaust

Dato : 14-08-06 00:01

Det er vist mig der skal have pudset brillerne... Ser den her ikke fornuftig ud? http://www.mobilehouse.dk/

Det ser i hvert fald ud til at der både er garanti + de unlocker Sony Ericsson w300i.

Accepteret svar
Fra : D9N

Modtaget 50 point
Dato : 14-08-06 00:11

jo det ser sådan ud *S*

Godkendelse af svar
Fra : metalfaust

Dato : 14-08-06 00:49

Rock. Tak for hjælpen