/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Farvel og tak!
Fra : stimo1
Vist : 991 gange
500 point
Dato : 13-08-06 02:01

Jeg har netop sendt en e-mail til Kandu og bedt om at få slettet min profil. Gider ikke længere bruge min tid på dette. Går for meget ud over andet. Og da jeg åbenbart ikke kan finde ud af at geare ned, må dette være løsningen.

Jeg syntes imidlertid ikke jeg vil tage "alle" mine almindelige point med mig, når der nu er en eller anden der kan få glæde af dem.

Så pointene går til den hvis indlæg jeg nu syntes bedst om.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 13-08-06 02:44

Okay, om lidt kommer der en film quiz!

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 13-08-06 03:41

1. Hvilket skuespiller som havde sin storhedstid i 70'erne blev engang tilbudt rollen som James Bond?

2. Hvilken skuespiller udtaler i hvilken film følgende: "Well opinions are like assholes, everybody has one "?

3. Hvilken film er et stærkt fascinerende psycho-drama om et barnløst par, for hvem alkoholisme og
verbal sadomasochisme er konsekvenserne af et fejlslagent ægteskab?

4. Hvilken film med Paul Newman i hovedrollen blev i 1958 nomineret til 6. Oscars`?

5. Hvilken skuespiller styrtede engang ned med et fly og reddede efterfølgende sig selv - som eneste overlevende - i land ved at svømme?

6. Hvem var Charlie Chaplins foretrukne kvindelige medskuespiller?

7. Hvilken betegnelse har man for en række amerikanske film, fortrinsvis fra 40'erne og de tidlige 50'ere, karakteriseret ved en dyster og skæbnetung stemning?

8. Hvad hed den amerikanske instruktør som lavede den berømte "Manden der blev mindre"?

9. Hvilken skuespiller - der ellers ikke bryder sig om voldelige film - tog tilbage i 70'erne en rolle i en sådan, udelukkende for pengenes skyld? Og hvad hedder filmen?

10. Hvilken kendt skuespillers søn, har været bodyguard for Michael Jackson?

Den der har flest rigtige er vinder.

Når du ike at komme først her, kan du lægge svare i den anden tråd.

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 13-08-06 04:05

god vind fremover

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-08-06 04:34

Qvitzen er da i din anden tråd,
Her vil jeg bare fortælle dig at du ikke kan slettes

Men du kan låse din profil...

Gå til din profil. http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=252774

vælg Rediger profil http://www.kandu.dk/UserEdit.aspx?uid=252774
ret din emailadresse til service@kandu.dk
tryk send

log af kandu og vælg "Glemt dit kodeord?"

Så blir dit kodeord nulstillet og et nyt blir sendt til service@kandu.dk
altså du har lås dig selv ude, og du for heller ikke mere post.!

HIT MÆ POÆNGERNE

Og hav det fortsat godt

Mvh Jørgen

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 500 point
Dato : 13-08-06 04:46

Du kan ikke få slettet din profil da du er en del af vidensdatabasen, så den eneste måde er at holde dig væk! Du kan jo evt. ændre dit password til noget du med garanti ikke kan huske og så logge ud

Er for træt til at søge på dine quiz spørgsmål så jeg svarer kun på dem jeg tror jeg kan svare på!
2: Clint Eastwood!

3: Who's afraid of Virginia Wolf!

4: Hajen på dansk så mon ikke den hedder The Shark?

6: Edna Purviance

7: Film Noir!

8: Jack Arnold!

10: Marlon Brandos søn Miko!

Kommentar
Fra : Baxon7

Dato : 13-08-06 04:56

go´daws...

500 pts kan jeg bruge...
så jeg prøve ad..

1.sean connery...ægte cool man!!

2.vel clint eastwood (dirty harry)...nr.1-5..aner ikke hvilken af dem??hard man!!

3.orv..aner ikke..der er mange film...øvvv

4.cat on a hot tin roof??..dem har jeg set..det er godt film..hvor big(farmand) ville
Brick(selveste paul newman) skulle arve hans firma..men brick havde prblem med
hans bedts ven begik selvmord,ikke??

5.er det ikke tom hanks??

6.mon ikke er det Paulette Goddard??

7..hmm..mulige james gagney?

8.Jack Arnold..film med edderkop?

9..orv,svært spørgsmål...jeg slog plat og krone..Burt Lancaster(airport)?

10..michael jackson..ham jeg ikke intresset i..skal jeg snyd ved at finde dette i nettet..næh..

øv..ikke let spørgemål du har satte på...hårdbanan...håb du har det godt..
men 500pts må jeg nok vink farvel..hehe

hilsen fra baxon7

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 13-08-06 06:51

Bemærk:

Samme person kan ikke vinde i begge tråde ved at lægge samme svar begge steder.

Der bliver altså to vindere.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-08-06 08:58

Hvorfor er jeg ikke blacklistet når molo er?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-08-06 11:52

Altså 2 ens quiz !
Snyd og bedrag , jeg ulejligede mig med hjælp til eneste mulige frameldelsemåde.
Behold dine quiz

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-08-06 12:04

Teil - der er ikke alle som kan tildeles denne ære at være blacklistet af rygvenderen.
Det er kun Molo, e.c og et par andre heldige asner som er blacklistet.
Hilsen
e.c
eyvind
emesen

..........................................

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-08-06 12:04

Teil - der er ikke alle som kan tildeles denne ære at være blacklistet af rygvenderen.
Det er kun Molo, e.c og et par andre heldige asner som er blacklistet.
Hilsen
e.c
eyvind
emesen

..........................................

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-08-06 12:08

Jamen farvel da....vi ses

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-08-06 12:10

Tænk hvis stimo1 kunne blackliste sig selv og ligge i et evigt
kredsløb med sig selv.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 13-08-06 12:39

Hej stimo1

Jeg mener det samme som de, der har svaret rigtigt til dine spørgsmål herover.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-08-06 12:48

Nu har jeg Blacklistet stimo1,
Ja tænk hvis han ikke følger min vejledning, så blir det jo ved og ved og ved

mangorossa hils stimo1 når i SES

Syntes at min quitz er meget lettere:
Hvad er mørkets hastighed ??

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-08-06 13:37

Du behøver da ikke at skrive til kandu - de sletter da ikke din profil.
Du kan såmænd bare lade være med at logge på. Det må de fleste da kunne finde ud af

//bentjuul

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 13-08-06 14:17

Jamen stimo da!!!!!!!!!! "Kandu" ikke finde bare lidt tid til kandu?? eller er du blevet helt "kanduman"?? så ser jeg at den rigtige løsning er en pause fra "kanduismen" måske for en periode.

Men held og lykke fremover og mojn fra mig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-08-06 14:20

Nåeh ok! Jeg vil osse blacklistes så!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-08-06 15:17

Hej Stimo1.... Så har Kandu igen en "smutter" men mon ikke vi ses igen??

Farvel og på snarlig gensyn

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 13-08-06 16:37

Lukker.

---

De rigtige svar:

1. Burt Reynolds.

2. Clint Eastwood i The Dead Pool/Dirty Harry 5: Dødsspillet (1988).

3. Who's Afraid of Virginia Woolf? (1966).

4. Cat on a Hot Tin Roof.

5. Clint Eastwood.

6. Edna Purviance (1895-1958).

7. film noir

8. Jack Arnold (1916-1992)

9. Dustin Hoffman – Straw Dogs/Køterne (1971).

10. Marlon Brandos søn Miko.

---

tedd = 6 rigtige = 500 point.
Baxon7 = 3 rigtige = 170 point.

Tak fordi der ikke var mange der havde lyst til at deltage. Så blev jeg fri for at bruge en masse tid på at finde vinderen! :D

Godkendelse af svar
Fra : stimo1

Dato : 13-08-06 16:43

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 13-08-06 16:50

Til hvem der nu måtte ’fornemme’, at det er rettet til ham/hende.

Jeg oprettede ikke denne tråd for at gøre opmærksom på mig selv, som nogen mener. Jeg skrev udelukkende at jeg ville smutte, for at give en begrundelse for uden videre at forære 500 point væk. Den tekst (øverst) er jo skrevet før jeg fandt på det med film quizzen!
Det ville, efter min egen mening, have set mere underligt/mystisk ud, hvis jeg blot havde oprettet en tråd til 500 point, uden nogen yderligere forklaring.

Nej, jeg har faktisk ikke behov for at gøre opmærksom på mig selv. Men det er der tydeligvis andre der har. Det ses tydeligt af nogle af svarene i de to tråde – og tråden oprettet af det der stemmer på partiet helt uden politiks indflydelse. :D
Sidstnævnte har det åbenbart med at spilde sin tid. Gør det ikke kun i politik, men også her på Kandu. Den tråd kan ikke hidse mig op. Men den kan more mig!

Og - sikke da en masse rygklapperi der er herinde. Jeg vil vædde på, at nogle af jer sender mere privat post til hinanden, end i poster indlæg.

Når jeg logger af her for sidste gang, går der ikke 5 minutter inden jeg har glemt alt om denne side. Og ikke mindst Jer.
Dette er for mig intet andet end en tilfældig side på Internettet. I er intet andet for mig end … ingenting.
Fem minutter efter at jeg er logget af Kandu, er det som om jeg aldrig har været her. Som om I aldrig har eksisteret.

Sagt på en anden måde: Dette er cyberspace. Når jeg ser væk fra min skærm, er jeg i virkeligheden. Kun det sidste betyder noget!

---

Kommentar
Fra : dortehou

Dato : 13-08-06 16:57

Jamen, så ha´da et godt liv Stimo1.

Du lyder altså bare SÅ bitter. Hyg dig ude i det "virkelige" liv. Men pas på der kan godt være faaaarligt.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-08-06 22:50

Stimo...en ide': Du blacklister bare os alle sammen!