/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Opkald i Microsoft Outlook 200
Fra : Perege
Vist : 591 gange
100 point
Dato : 12-08-06 23:37

Hej alle.

På mit arbejde bruger vi Outlook 2003 og kan ringe til en kontaktperson ved at markere en kontaktperson og trykke på telefon-ikonet øverst.
Hvordan får jeg det til at virke hjemme?
Bruger ADSL hos Cybercity.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-08-06 23:42

Det kræver at du har et telefonmodem vil jeg næsten gå ud fra!

Accepteret svar
Fra : pirt03

Modtaget 110 point
Dato : 12-08-06 23:43

Du får brug for et telefonmodem:

Citat fra Outlook:

Citat
Om opkald fra Outlook
Hvis du har tilsluttet et modem til en almindelig telefonlinje, kan du bruge Microsoft Outlook til at ringe til de telefonnumre, du angiver.

Før du kan bruge Outlook til telefonopkald, skal du angive automatisk opkaldsstyring for computeren og modemet. Derefter kan de telefonnumre, du angiver, ringes op, herunder telefonnumre på kontaktpersoner på listen over kontaktpersoner i Outlook.

Hvis du ofte ringer til bestemte telefonnumre, kan du oprette en kortnummerliste over disse numre og hurtigt foretage opkald fra listen. Du kan også vælge et telefonnummer på en liste med numre, du har ringet til for nylig.

Hvis du bruger din computer flere forskellige steder, kan du angive opkaldsparametre for alternative placeringer. Du kan angive brug af telefonkort og angive, hvordan du ringer til telefonnumre fra det aktuelle områdenummer, samt hvilket nummer du skal ringe for at få en udgående linje til lokal- eller fjernopkald fra en virksomhed eller et hotel. Du kan slå banke på-funktionen fra samt vælge tone- og impulsopkald for de enkelte placeringer.

Hvis du automatisk vil tage tid på et opkald og skrive noter i Outlook, mens du taler, kan du angive en indstilling, før du foretager opkaldet, for at oprette en journaloptegnelse til opkaldet i journalen. Du kan f.eks. bruge denne indstilling, når du fakturerer kunder for den tid, der er anvendt til telefonsamtaler.

Godkendelse af svar
Fra : Perege

Dato : 12-08-06 23:46

Tak for svaret pirt03.