/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
forældre styring
Fra : chicapigen
Vist : 454 gange
20 point
Dato : 12-08-06 20:20

hejsa
min mor har norton internet security 2006 på sin pc, nu er der pludselig kommet forældrestyring på og hun siger hun ikke kender noget til det kan det lade sig gøre ?? så er problemet at nu kan hun ikke komme ind på hverken netbank eller lign. jeg har så prøvet at slette programmet og ville geninstalerre det men det kunne heller ikke lade sig gøre for hun skal være logget på som administrator og bruge en adgangskode og hun siger at sådan en har hun ikke lavet ......hvad pokker gør vi

mange hilsner fra chicapigen

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-08-06 20:34

Hvis i aldrig har lavet en administrator kode så gør sådan:
start > log af > skift bruger

Bruger = administrator
password = noget du finder på......................men husk det.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-08-06 20:34

Hola Chica !
Hvis I bruger XP, så prøv at gendan en tidligere periode før opdateringen.

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 30 point
Dato : 12-08-06 20:41

Gå ind her, og kør denne afinstallering http://service1.symantec.com/Support/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039

Og for at være helt sikker på at Norton er væk, så gå her ind og hent og kør de tre filer http://service1.symantec.com/SUPPORT/sharedtech.nsf/docid/2006031710323113?Open&src=&docid=2005033108162039&nsf=tsgeninfo.nsf&view=docid&dtype=&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=&seg

Tip: DROP Norton. Det er IKKE særligt godt. Bruger en masse ressourcer, og laver problemer af den ene og den anden art (som i jo har oplevet).

Se i stedet for på nogle af alternativerne her http://www.spywarefri.dk/manualer/sikkerhedspakke.htm

Selv de gratis er bedre end Norton, men ellers kig nærmere på Bullguard. Det er nemt at bruge, og effektivt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-08-06 21:10

Citat
hejsa
min mor har norton internet security 2006 på sin pc, nu er der pludselig kommet forældrestyring på og hun siger hun ikke kender noget til det kan det lade sig gøre ??

Måske er der en grund, hvorfor skriver/spørger hun ikke selv.

Det var bare lige en tanke jeg fik

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 12-08-06 23:41

1000 tak for svarene jeg bringer dem vidre
hilsen chicapigen

Godkendelse af svar
Fra : chicapigen

Dato : 12-08-06 23:42

Tak for svaret stl_s.